Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Olisihan se muille melkoinen ylläri, kun kanalasta alkaisi tulla kalkkunoita ja viiriäisiäkin...HiltaHelikopteri kirjoitti: ↑02 Joulu 2024, 19:57 Nooh, silkin elämäntehtävähän on olla elävä hautomakoneHelpommalla pääset, kun etsit tosiaan tipuille uudet kodit
Ja jos haluut haudottaa esim. viiriäisiä, kalkkuja ja löydät niiden munia, niin himohautojasilkki (tai silkkirist.) hautoo nekin, kunhan vaan suhteuttaa munamäärän hautojan kokoon.
Minulla ollut muutamia silkkejä ja todellakin jatkuvaa haudontaa eli niinkuin Hilta sanoo: elämäntehtävä on olla haudontakoneHiltaHelikopteri kirjoitti: ↑02 Joulu 2024, 19:57 Nooh, silkin elämäntehtävähän on olla elävä hautomakone
Haluaisitkos, Mimmu, Almalle kivan kaverin?mimmu kirjoitti: ↑16 Joulu 2024, 19:27 Alma on tällä hetkellä ainoa silkki ja nyt tämän syksyn saanut olla rauhassa ettei tarvitse nostella eestaas pesästä pois eli oli sulkasato ja alkoi munimaan viime viikolla. Saa nähdä koskaa hautomavietti taas alkaa?
Itse en ole löytänyt keinoa millä lopettaisi kokeiltu on vaikka mitä?
Ihania persoonia nämä ovat ja ihmisläheisiä.
Meillä Alma pitää nostaa aina rappusilta tasanteelle mistä menee pesään nukkumaan ei osaa olla orrella ( ei ketään silkki mikä minulla on ollut)
enkä ole koskaan nähnyt silkkiä orsilla?
Hei Tuutikki