Kanamunien myyntigalluppia

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin

Myytko kanamunia?

Äänestys päättyi 09 Loka 2009, 22:09

En myy munia ollenkaan
6
18%
Olen harkinnut munien myyntiä
5
15%
Myyn munia vain satunnaisesti
13
38%
Myyn munia säännöllisesti
7
21%
Myyn vain siitosmunia
3
9%

Ääniä yhteensä: 34

mirri

Kanamunien myyntigalluppia

Viesti Kirjoittaja mirri »

Tilastoidaan nyt tätäkin välillä vähän :smt006
Kiinnostaa onko muita vapaiden kotikanalan munien myyjiä.
Bonus

Re: Kanamunien myyntigalluppia

Viesti Kirjoittaja Bonus »

Meillä on välillä hillitön ylituotanto munissa ja välillä joudutaan jopa itse hakemaan kaupasta. Kesällä kanat palloilevat pihalla ja suurin osa munista taitaa päätyä harakoitten suuhun, kun ne munivat minne sattuu.
Tirppa

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

Myyntiin asti ei tällä hetkellä munia riitä. Olen välillä tehnyt vaihtokauppaa naapurin kanssa tyyliin tonkka maitoa, tilalle munia. :smt023 Oma perhepiiri ottaa kanssa mielellään vastaan munia jos niitä yli oman tarpeen tulee.
Moilanen

Viesti Kirjoittaja Moilanen »

No, meillä menee munia myyntiin sitä mukaa kun joku kysyy.
6xkenno=3,00€. Ei ole kukaan valittanut hinnasta; välillä vain kysytään luomumunia, vastaus, meillä on pihakanan munia, ruokintaan ei käytetä tehdasrehuja.
outi s

Viesti Kirjoittaja outi s »

Meiltä ei riitä kans myyntiin kun tulee 4 munaa päivässä :smt003 mutta tarvii sanoa että vinttareiden ajat on parantunu kun alkoivat syödä imia munuia :smt002 ei vaan mutta siis tarvii ottaa lisää kanoja kun koirat jo söis 2-3 munaa päivässä kisakaudella ainaki noi vintit ja muutki tietty eli menis sujuvasti yli 20 munaa päivässä jo omaan käyttöön...
Äitee maksaa kuulemma niilläpäin jonku 3€ semmosesta isosta kennosta ja musta se on ihan ok,hintaa...
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Mä tykkään kaikista munaruuista niin ettei meidän munista muille riitä :smt003 Kivoina tuliaisina niitä tulee kyllä joskus vietyä ja naapurin kanssa on oravannahkakauppaa, meillä kun ei salaatit pihalla menesty kanojen ansiosta niin käydään naapurilta viemässä ja viedään vaihtarina munia, ja lantaa toki sinne kasvimaalle keväisin.
Siitosmunia oon myynyt muutaman kerran. Niitäkään en muuten myis mutta hävettää kieltää jos joku pyytää niitä ostaa, kun siittä yhdestä munasta voi tulla jollekin kiva tipu tai mulle leivänpäällys... niin onko se tipu kuitenkin pidemmän päälle kivampi :confused5:
Vastaa Viestiin