Kiinnostaa onko muita vapaiden kotikanalan munien myyjiä.
Kanamunien myyntigalluppia
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
mirri
Kanamunien myyntigalluppia
Tilastoidaan nyt tätäkin välillä vähän
-
Bonus
Re: Kanamunien myyntigalluppia
Meillä on välillä hillitön ylituotanto munissa ja välillä joudutaan jopa itse hakemaan kaupasta. Kesällä kanat palloilevat pihalla ja suurin osa munista taitaa päätyä harakoitten suuhun, kun ne munivat minne sattuu.
-
Tirppa
Myyntiin asti ei tällä hetkellä munia riitä. Olen välillä tehnyt vaihtokauppaa naapurin kanssa tyyliin tonkka maitoa, tilalle munia.
Oma perhepiiri ottaa kanssa mielellään vastaan munia jos niitä yli oman tarpeen tulee.
-
Moilanen
No, meillä menee munia myyntiin sitä mukaa kun joku kysyy.
6xkenno=3,00€. Ei ole kukaan valittanut hinnasta; välillä vain kysytään luomumunia, vastaus, meillä on pihakanan munia, ruokintaan ei käytetä tehdasrehuja.
6xkenno=3,00€. Ei ole kukaan valittanut hinnasta; välillä vain kysytään luomumunia, vastaus, meillä on pihakanan munia, ruokintaan ei käytetä tehdasrehuja.
-
outi s
Meiltä ei riitä kans myyntiin kun tulee 4 munaa päivässä
mutta tarvii sanoa että vinttareiden ajat on parantunu kun alkoivat syödä imia munuia
ei vaan mutta siis tarvii ottaa lisää kanoja kun koirat jo söis 2-3 munaa päivässä kisakaudella ainaki noi vintit ja muutki tietty eli menis sujuvasti yli 20 munaa päivässä jo omaan käyttöön...
Äitee maksaa kuulemma niilläpäin jonku 3€ semmosesta isosta kennosta ja musta se on ihan ok,hintaa...
Äitee maksaa kuulemma niilläpäin jonku 3€ semmosesta isosta kennosta ja musta se on ihan ok,hintaa...
-
Muusa
Mä tykkään kaikista munaruuista niin ettei meidän munista muille riitä
Kivoina tuliaisina niitä tulee kyllä joskus vietyä ja naapurin kanssa on oravannahkakauppaa, meillä kun ei salaatit pihalla menesty kanojen ansiosta niin käydään naapurilta viemässä ja viedään vaihtarina munia, ja lantaa toki sinne kasvimaalle keväisin.
Siitosmunia oon myynyt muutaman kerran. Niitäkään en muuten myis mutta hävettää kieltää jos joku pyytää niitä ostaa, kun siittä yhdestä munasta voi tulla jollekin kiva tipu tai mulle leivänpäällys... niin onko se tipu kuitenkin pidemmän päälle kivampi
Siitosmunia oon myynyt muutaman kerran. Niitäkään en muuten myis mutta hävettää kieltää jos joku pyytää niitä ostaa, kun siittä yhdestä munasta voi tulla jollekin kiva tipu tai mulle leivänpäällys... niin onko se tipu kuitenkin pidemmän päälle kivampi