hautooko se nyt ?
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Skrållan
hautooko se nyt ?
auttakaa. onko kana oikeesti niin hullu että hautoo tähän aikaan vuodesta?
nuorikko, suntynyt joskus maalis-huhtikuussa on nyt maannut pesässä vuorokauden. terveeltä ja pirteältä se vaikuttaa.
ei mennyt edes ulos vaikka yleensä heti ensimmäisenä on ulkona.
mitä teen?
nuorikko, suntynyt joskus maalis-huhtikuussa on nyt maannut pesässä vuorokauden. terveeltä ja pirteältä se vaikuttaa.
ei mennyt edes ulos vaikka yleensä heti ensimmäisenä on ulkona.
mitä teen?
-
Skrållan
Re: hautooko se nyt ?
en välttämättä nyt innostu ihan kamalasti, jos se jaksaa loppuun.. voikohan munia jättää vain 3-4?
-
miisu
No meillä oli neljä munaa mistä tuli kaksi vauhdikasta tipua, sehän riippuu ihan että miten ovat hedelmöittyneet
Jos on kaikki kohdallaan niin luulisi kyllä kolmen, neljänkin riittävän!
-
Skrållan
piipitystä, koska??
mun miksikana Siri on nyt hautonut pian kolme viikkoa, koska sitä piipitystä pitäis munasta kuulua?
en ole läpivalaissut munia, mutta ne mitkä olen pois poiminut ovat olleet hedelmöityneitä. toivottavasti nää 4 nyt on kanssa.
en ole läpivalaissut munia, mutta ne mitkä olen pois poiminut ovat olleet hedelmöityneitä. toivottavasti nää 4 nyt on kanssa.
-
Hellan lettas
Re: piipitystä, koska??
Mulla 2 pv ennen kuoriutumista,mut ne ekat piipitykset on kovin hienoisia ja hiljaisia,,toisena päivänä sitten kiljuvat siellä on aikas kovaaa!
-
miisu
Juu, meillä kuului ainakin ihan kovaääninen piipitys jo edellisenä päivänä 
-
Skrållan
tänään ei kuulunut vielä mitään..
toivottavasti sieltä nyt jotain tulee kun se niin kauan on jaksanut hautoa.
vielä pari päivää...
ne munat mitä otin pois, oli kyllä hedelmöityneet...pikkupikkutiput oli
toivottavasti sieltä nyt jotain tulee kun se niin kauan on jaksanut hautoa.
vielä pari päivää...
ne munat mitä otin pois, oli kyllä hedelmöityneet...pikkupikkutiput oli
-
miisu
Millonkas se 21 päivää tulee täyteen? Sehän voi ihan hyvin mennä muutaman päivän ylikin kuulemma... Lykkyä!
Itse höperönä naputtelin pikkuisen kuoreen ja tipu vastasi takaisin... Sellaista pientä kannustelua ja sai sitten infoa että ollaanko siellä hengissä
Itse höperönä naputtelin pikkuisen kuoreen ja tipu vastasi takaisin... Sellaista pientä kannustelua ja sai sitten infoa että ollaanko siellä hengissä
-
Skrållan
se oli torstaina, muistin väärin että tiistaina..ehkä vielä kerkee kuulumaan jotain 
-
miisu
Niin tän viikon torstaina? Mitä tuosta ketjun ensimmäisestä päivityksestä laskin?
No vielä on jokunen päivä odotettavana
Oispa meilläkin tipuja tulossa
Täällä eletään nyt muiden kokemuksilla talven yli ....
No vielä on jokunen päivä odotettavana
-
Skrållan
mihin mun puhelimella lähetetty viesti katosi 
MUNASSA ON SÄRÖ JA SE PIIPITTÄÄ KOVASTI !!!!!!!
koska voi tipua odottaa??
entä ne muut 3, valaisin ne sen verran että ne oli täysin mustia ja sitten oli aika iso ilmatila ..tarkoittaako tämä tipua vai "valeraskautta"...
MUNASSA ON SÄRÖ JA SE PIIPITTÄÄ KOVASTI !!!!!!!
koska voi tipua odottaa??
entä ne muut 3, valaisin ne sen verran että ne oli täysin mustia ja sitten oli aika iso ilmatila ..tarkoittaako tämä tipua vai "valeraskautta"...
-
miisu
Hienoa! Tipu tulossa!
No meillä tuli ensimmäisestä säröstä vuorokauden sisään, mutta ilmeisesti voi mennä kaksikin vuorokautta. Jospa huomenna jo tipu olis ulkona.. Itse varmaan aamulla kurkkaisin edistymistä
No jos on tumma ja selvä ilmatila niin silloinhan pitäisi olla munissa elämää
Taitaa teillä vaan olla ensimmäinen tipu vähän kiiressä, loput tulee varmaan sitten toivottavasti perässä 
No meillä tuli ensimmäisestä säröstä vuorokauden sisään, mutta ilmeisesti voi mennä kaksikin vuorokautta. Jospa huomenna jo tipu olis ulkona.. Itse varmaan aamulla kurkkaisin edistymistä
No jos on tumma ja selvä ilmatila niin silloinhan pitäisi olla munissa elämää