Syysmiitinki Sotkamossa-raportti

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Minnimanni

Re: Syysmiitinki Sotkamossa-raportti

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

:smt033 :smt025 Mulle tuli nyt nää hymiöt mieleen kun kissatar ei vissiin polttanut ainakaan.Sitten toinen olis se teurastus juttu ehkä :smt027
kukkokiekuu

Viesti Kirjoittaja kukkokiekuu »

max3 kirjoitti:Tän jälkeen en kyllä enää arvaile... :smt025 ?
MAXI 3 HURAA HURAA :smt035 :smt040 :smt041 :occasion1: :toothy4:
Fanfaarit soi kovalla äänellä. :occasion6:

Olet aivan oikeassa,hymiö on oikea. :smt025.Ääneti ihmettelin ja katselin, kun olen sellainen enemmän pohdiskelijaluonne.Sama yhtäläisyysjuttu oli jenkkiläisessä maatalousnäyttelyssä,silloin 30 v. sitten,silloin käryytin itsekin :smt025 jotta korvistakin sauhu nousi, mutta siitä on jo yli 20 vuotta.Varmaan meininki on jenkkilässäkin muuttunut tänä päivänä, lainsäädäntö on tiukentunut sielläkin.

En lähde ääneen arvailemaan syytä siihen että niin moni :smt025 , mutta siitä on tehty hyviä ja kattavia tutkimuksia, ja että pääsi näin herkulliseen tilanteeseen mukaan, kutkutti minun tutkijasieluani.Jos minulla olisi ollut valmiit kaaavakkeet mukana olisin haastatellut teitä kaikkia 80 prosenttia, tietenkin anonyymisti, nimettömästi. :glasses7:

Kiitos kaikille arvaajille,maxi3 saa ensimmäisen kukkomukin omalla nimellään, kultareunalla viirutettuna.
terv kukkis

ps.1 en missään nimessä moralisoi, pois se minusta, mää ihmettelen vaan
Ei saa käsittää väärin,vapaus vallitkoon :smt035Minun puolestani jokainen saa seistä vaikka päällään vihulaispuskassa lumisateessa. :smt027 HEhheeh

ps.2Kun lopetin :smt025 20v.sitten,lihoin 30 kg. ja sitä taakkaa olen kantanut siitä saakka mutta arvokkaasti ja kunnialla, vaikkakin nitkuvin nivelin :smt042
Nyt lähen nukkumaan :smt015 ,ja jätän foorumin vapaaksi, lyökää lyttyyn mokomakin KUKKIS :smt021nukkis mukkis pökkis
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Hyi hyi teitä 80 prosenttia! :smt064 Onneksi ei ole näköyhteyttä :smt002
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Ihan epistä, kun en itse polta, niin eipä tullut mieleenkään.. :smt022 (tahtoo mukin)
vetehinen

Viesti Kirjoittaja vetehinen »

Heh, mä olen toki joskus baarissa polttanut, mutta viimeksikin sain poltettua vain sormeni, joten se pahe ei ole mua varten :smt003 (kaikki muut sitten onkin!) Harmittaa, kun en voinut jäädä laulamaan, mutta se taitaa olla teitin onni! Seuraavaan kokoukseen mä kyllä tulen ilman holhoojaa... :smt014
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Höh, mä taidankin sitten olla poikkeava, kun en :smt025. Eikä toi isäntäkään enää :smt025 kahteenkymmeneen vuoteen. Enpäs hoksannu että ollaan vähemmistöä :smt017.
* Ois mullekkin muki kelvannu :smt022 *
kaakatin

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Hei otiks sää Kukkis huomioon, että sillä saattoi olla minun kaltaisia tuuripolttajia, jotka polttavat vain uutena vuotena juhannuksena ja Munismöötessä. :smt003 :smt003 :smt044
annemari

Viesti Kirjoittaja annemari »

sen verran mussakin on tuota tuuri :smt025 että :smt025 vain töissä, munismiitissä ja baarissa ollessani. Baarissa tulee käytyä pari-kolme kertaa vuodessa, munismiitissä kahdesti vuodessa ja töissä ollaan sitten loppuajat :smt005
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Hähhäh, :smt044 vai on muillaki pahoja tapoja kun mulla kukkoni sytkään vaihtaneella :smt005
Jospa munislaisissa on hereä riippuvaisuusgeeni ja se ilmenee sauhutteluna ja siivekkäiden keräilynä??? :smt002
kukkokiekuu

Hienoja kuvia hilta, olet tosi taitava näiden ilmaisohjelmien kanssa. :smt005
kukkokiekuu

Minun puolestani tämä :smt025 -keskustelu saa loppua tähän, olen oman osani hoitanut sen hyväksi/pahaksi.Pitäisikö niitä nimimukeja tehdä muillekin,kukonkuvako siihen pitäisi sitten laittaa, en kyllä rupea kultareunuksia tekemään kuin oikein arvaajalle. :smt041 Mutta muistakaa mitä vanha kukkokiekuu-täti sanoo,tämä; :smt025 ,on hyvin hyvin paha tapa, ja voipi aiheuttaa jotain hyvin pahaa jälkeä siellä KEUHKOISSA.Emmehän me reippaat ulkoilmaihmiset,kananrakastajat,hevosmiehet/naiset, munislaiset halua että meidät muistetaan siitä että me; :smt025
siimis

Viesti Kirjoittaja siimis »

Lämmin kiitos myös kaikille mukanaolleille ja isäntäväelle eritoten myös tältä suunnalta! Meillä oli todella hauskaa, sää oli suosiollinen ja ruoka hyvää ja sitä oli riittävästi :smt003 Ainoa mikä jäi ehkä harmittamaan, oli se ettei voitu jäädä pidempään ja saunominenkin jäi väliin. Kuitenkin tais olla pojalle riittävästi tuo kahdesta yhdeksään, vaikka jaksoihan se koko ajan olla ihan hyvällä mielellä ja reippaana! Minusta ihan uskomattoman hienosti jaksettu kaksivuotiaalta, kun ei se meidän kanahöpinöistä vielä mitään ymmärrä...

Tuomistani kahdesta kääpiökukosta ja neljästä viiriäisestä pataan päätyi lopulta vain kolme viiriäistä :smt002 Että mimmu voi tytölle kertoa terveisiä, että se valkea viirupoju säästyi ainakin ja sinulle itsellesi lohdutukseksi myös, että pikkukukotkin pääsivät ihan elävänä eteenpäin uuteen kotiin. Niinhän siinä vähän kävi, miten arvelinkin :smt003

Erityiskiitos Paltsille teurastusopista! Kyllä se auttaa kun joku näyttää ja neuvoo vieressä. Tulipahan oikein joukolla todettua miksi viiriäiskukot on niin machoja :smt002 Niillähän on melkein yhtä isot kivekset kuin isolla kukolla :smt005 Siis ajatelkaas, mikä testosteroniannos on tirpalla jatkuvasti, kun jo yksi kives on isompi kuin elukan oma pää! (Suhteuttakaa tämä ajatusleikki omaan siippaanne ja naurakaa :smt005 ) Minä otin kuvia muuten vain teurastuksesta, ehkä joku kaunis päivä saan niitä foorumille asti. Niissä ei näy kuin parin ihmisen kädet, naamoja ei pitäis olla näkyvissä.

Minä lukeudun myös vähemmistöön ja juomingitkin jäi sattuneesta syystä väliin :smt002 En kyllä huomannut, että siellä olisi mitenkään erityisen moni käryttänyt :smt017

Lumipallo pääsi myös onnellisesti etelä-Suomeen :smt006 Hän sai matkalla uuden nimen itselleen - Haisuli :smt003 Kävin hakemassa pikkupukin maanantaiaamuna Annemarilta ja olin jo starttaamassa pihasta kun Annemari muisti ne mun pakkasessa olevat viiriäiset. Otin siis pakastetiput ja leväytin pakun sivuoven vielä kerran auki - ja sielä tuli sellainen ihana imelä pelmahdus! Siis se pikkumies ei ollut ehtinyt olla siellä kuin puoli minuuttia! Noh, hotellilla pakkasimme kassimme jätesäkkeihin ihan varmuuden vuoksi... En ole huomannut että vaatteet tai edes lastenrattaat olis kärsineet hajuvahinkoja, vaikka ne muhivat pukin kanssa samassa tilassa sen reilut kahdeksan tuntia :smt002
Vaquera

Viesti Kirjoittaja Vaquera »

:smt022 Olis tahtonu olla mukana. Ens kerralla sitten. Olen täällä nyt lukenut, itkenyt, nauranut ja kiroillut niin, että isäntä katsoi parhaaksi karat ylös päivätirsoille (aamuyöllä töissä).
kukkokiekuu

KUKKIS KELLAHTI.

Kukkis kellahti sairasvuoteelle kiekumaäänensä menettäneenä vikiseväänä lapsukaisena lämpömittari kainalossa :smt010 Olikos se flunssan itämisaika 7vrk, vai mitä se nyt oli....
Ei tiedä onko se nyt SITÄ vaiko jotain toista TÄTÄ, oli mitä hyvänsä, mutta sänky kutsuu uupunutta. :smt015 Ovatko muut munislaiset Sotkamon kävijät pysyneet terveitten kirjoissa, varmaankin ne jotka nauttivat illan mittaan taikajuomapadasta, ja saivat ikuisen immuniteetin kaikkia viruksia vastaan :smt019
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Terve teille kaikille!! :smt006 Harmittaa vähän kun en päässyt mukaan, ja en saanut paitaa. :smt019 :smt003 Kiva että piditte hauskaa muittenkin edestä! :smt001 Tämä, :smt025 pisti minuakin vähän silmään silloin Mynämäellä, mutta ei siitä sen enempää! :smt002 Kenes masuun kukkelit joutuivat? Syötiinkö porukalla, vai palautettiinko jaloste omistajilleen? Olikos joku ihan itse muuten jalostanut ohraa? :smt003 Jos sitten ensivuonna taas pääsisin mukaan! :smt003
Vastaa Viestiin