Lämmin kiitos myös kaikille mukanaolleille ja isäntäväelle eritoten myös tältä suunnalta! Meillä oli todella hauskaa, sää oli suosiollinen ja ruoka hyvää ja sitä oli riittävästi

Ainoa mikä jäi ehkä harmittamaan, oli se ettei voitu jäädä pidempään ja saunominenkin jäi väliin. Kuitenkin tais olla pojalle riittävästi tuo kahdesta yhdeksään, vaikka jaksoihan se koko ajan olla ihan hyvällä mielellä ja reippaana! Minusta ihan uskomattoman hienosti jaksettu kaksivuotiaalta, kun ei se meidän kanahöpinöistä vielä mitään ymmärrä...
Tuomistani kahdesta kääpiökukosta ja neljästä viiriäisestä pataan päätyi lopulta vain kolme viiriäistä

Että mimmu voi tytölle kertoa terveisiä, että se valkea viirupoju säästyi ainakin ja sinulle itsellesi lohdutukseksi myös, että pikkukukotkin pääsivät ihan elävänä eteenpäin uuteen kotiin. Niinhän siinä vähän kävi, miten arvelinkin
Erityiskiitos Paltsille teurastusopista! Kyllä se auttaa kun joku näyttää ja neuvoo vieressä. Tulipahan oikein joukolla todettua miksi viiriäiskukot on niin machoja

Niillähän on melkein yhtä isot kivekset kuin isolla kukolla

Siis ajatelkaas, mikä testosteroniannos on tirpalla jatkuvasti, kun jo yksi kives on isompi kuin elukan oma pää! (Suhteuttakaa tämä ajatusleikki omaan siippaanne ja naurakaa

) Minä otin kuvia muuten vain teurastuksesta, ehkä joku kaunis päivä saan niitä foorumille asti. Niissä ei näy kuin parin ihmisen kädet, naamoja ei pitäis olla näkyvissä.
Minä lukeudun myös vähemmistöön ja juomingitkin jäi sattuneesta syystä väliin

En kyllä huomannut, että siellä olisi mitenkään erityisen moni käryttänyt
Lumipallo pääsi myös onnellisesti etelä-Suomeen

Hän sai matkalla uuden nimen itselleen - Haisuli

Kävin hakemassa pikkupukin maanantaiaamuna Annemarilta ja olin jo starttaamassa pihasta kun Annemari muisti ne mun pakkasessa olevat viiriäiset. Otin siis pakastetiput ja leväytin pakun sivuoven vielä kerran auki - ja sielä tuli sellainen ihana imelä pelmahdus! Siis se pikkumies ei ollut ehtinyt olla siellä kuin puoli minuuttia! Noh, hotellilla pakkasimme kassimme jätesäkkeihin ihan varmuuden vuoksi... En ole huomannut että vaatteet tai edes lastenrattaat olis kärsineet hajuvahinkoja, vaikka ne muhivat pukin kanssa samassa tilassa sen reilut kahdeksan tuntia