Syysmiitinki Sotkamossa-raportti

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Kotopullaki

Syysmiitinki Sotkamossa-raportti

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

No miten se miittinki sujuu??? Olkaa hyvät ja kääntäkää puukkoa haavassani vielä hieman ja kertokaa kuinka hauskaa siellä on! :smt002 Oon koko päivän kiukutellu ku en päässy mukaan. :smt022 :smt005 Joten en ilmeisestikään kestä olla pois ens kesän tapaamisista ja tapahtumista!!!!! Saitteko jo puhuttua ens kesän kanatapahtumasta / -näyttelystä?

Lähden nyt siirtämään kukot ja kanat puunoksilta kanalaan nukkumaan niin jospa se kiukutteluni pikkuhiljaa lievenis... :smt004

Kuulumisia odotellen :smt045
annemari

Re: Syysmiitinki Sotkamossa-suunnittelua

Viesti Kirjoittaja annemari »

Hienosti menee, kaikilla on erittäin hauskaa ! lähetämme kaikille lämpimät terveiset, ja tiedämme samalla teidän olevan hengessä mukana !!!

T: Annemari, Hiltahelikopteri, Minnimanni, Kissatar, Max3, Viki1970, Mimmi, Ushva, Villiina, Vetehinen, Ann75 ja Pippuri
kukkokiekuu

Viesti Kirjoittaja kukkokiekuu »

Hienot oli bileet vaikka jouduinkin lähtemään jo iltahämärissä.Minä pesunkestävä kaupunkilaistyttö olin hiukan haavi auki siitä reippaasta ulkoilma-ja maaseutumeiningistä, samanlaista olen kerran kokenu amerikkalaisessa maatalousnäyttelyssä, ja sen lehmipoika-osastolla. :smt035 Tämän tehorokotuksen jälkeen en enää kavahda kanankakkaa kenkienpohjissa. :smt005Se on varma.

Kiitos kaikille kanantuojille,kanamopo taisi todentotta karata käsistä, mutta ihania olivat kaikki.Jo aamuvarhaisesta istuin ja ihailin uusia kanasiani. :smt023
Kaikille antoisaa syksyä omien kanarakkaittensa parissa.

ps. oli pakko poistua ennen kukkolahtausta, olisin halunnut pelastaa ne kaikki :smt117
:smt010
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Re: Syysmiitinki Sotkamossa-raportti

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Kiitos kivasta miitingistä talon väelle ja kaikille paikalla olleille :smt006
Porukkaa oli todella mukavasti = 38!
Teurastuskurssista vielä kerran kiitokset Paltsille!
Kalenterikuvat saatiin selville ja juttu niistä jatkuu kuvien muokkausten jälkeen.

Mitäs sinne nyt kuuluu, joko ollaan hereillä, onko kellään pää pipinä :smt005?
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Oih, ulkoilma ja maaseutumeininki kuulostaa juuri sille että mä olisin viihtyny, kanankakka kengänpohjissa tuntuu mulla kuuluvan jo vakiovarustukseen. :smt005 Toivottavasti kaikilla oli oikein kivaa ja jokainen tulee myös seuraavaan tapaamiseen ja mäkin pääsen Kotopullakin kanssa mukaan. :smt006
Paltsi

Viesti Kirjoittaja Paltsi »

Isäntäväelle ja muille järjestelyissä olleille: On aikamoinen haaste paapoa tuollainen kööri mutta onnistuitte tositosi hienosti :smt023 Paikkakin oli mitä mainioin, asutte kyllä huikeiden maisemien keskellä :smt045

Harmillisen pian jouduttiin lähtemään mutta oli hienoa saada tutustua edes muutamiin ihmisiin nimimerkkien takana ja bonuksena pääsi näkemään vaikka mitä siivekkäitä (=mielitekoja). Erityisen hienoa oli että mukaan oli saatu edustusta eteläistä suomea myöten!

Toivottavasti kukaan ei saanut traumoja teurastuksista, hieno juttu jos jollekulle oli hyötyä hommasta. Tietenkin sitten unohdin ne hienot perhohöyhenet sinne pihalle... Säiden haltijat olivat puutarhajuhlien puolella joten siinäkään ei ollut moittimista. Lopputulemana oli siis erittäin onnistuneet kinkerit, vielä kerran kiitos kaikille mukana olleille. Tämä pitää ottaa uusiksi :smt041

Vielä Mimmille kiitos rokkikukosta ja munista, kohta saa kanamamma uudet haudottavat allensa ja me saadaan ikioma rokkiparvi :smt040
annemari

Viesti Kirjoittaja annemari »

Huomenta pöytään !!

Täällä on osa porukasta vielä petissä, ja osa lähtenyt jo kotimatkalle. Kinkerit onnistui tosi hienosti, ja ihmiset tuntuivat viihtyvän hyvin. Ruokaa oli riittävästi, ja kaikki maistui erinomaiselta. Tunnelma oli leppoisa, ja todellakin, maalaismeininkiä piisasi !

Kiitos kaikille osanottajille ja puolisoille, oli mahtava tutustua ja nähdä ja jutella ! Oli ihana nähdä uusia kanarotuja ja kuunnella kokemuksia ja vinkkejä eri rotujen omistajilta. Oikein antoisa, ja opettavainen lauantai !!
pippuri

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Jep, hauska oli ja kiva oli nähdä naamoja nickien takaa.
Paltsin teurastuskurssi oli kyllä opettavainen ja tässä jo melkein kirvestä terotellaan, että päästään kokeilemaan :smt027

Toi mun ukkoni harmitteli, kun oli unohtunut kiittää ruuasta (hyvä ettei palannut väliltä takaisin :smt003 ), eli kiitokset hyvästä ruuasta ja muutenkin kaikista järjestelyistä :smt041
Alholainen

Viesti Kirjoittaja Alholainen »

Kiitokset isäntäväelle ihanasta miitingistä ja muistaakseni Maxin ja Villiinan järkäämistä munispaidoista. Isännän katse oli hieman kysyvä, kun tekstin lukaisi :smt003.
Marmorille terkkuja, hän valloitti sydämeni pienen yhteisen hetken aikana :smt006.
Viimeksi muokannut Alholainen, 04 Loka 2009, 15:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sisu65

Viesti Kirjoittaja sisu65 »

Kiitokset täältäkin isäntäväelle. Oli tosi mukavaa, vaikka aikaisin mekin lähdettiin eläimiä hoitelemaan kotia. Paidat aiheuttivat hilpeyttä nuorison joukossa joka oli kotivahtina ja koirien hoitajina.
sisu65

Viesti Kirjoittaja sisu65 »

Tässä vielä yksi vieraista.
Kuva
pippuri

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Siinähän on meidän pikku Lumipallo :smt049
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

Isot kiitokset isäntäväelle vieraanvaraisuudesta ja luxusmajoituksesta!!!
Kaikille hyvästä seurasta, keskusteluista ja nauruista!
Kivaa tosiaan oli, vaikka ilman vahinkoja ei selvittykään... :smt004
Paidat sai ihanan vastaanoton ja kyllähän sitä tekstiä naureskeltiin jo niiden teko vaiheessa. Niille, jotka eivät päässeet paikalle, niin tiedoksi, että Vikin kanssa tehtiin ylläriksi T-paitoja, joissa edessä oli teksti -> KAIKKI MUNISTA JA NIIDEN KÄYTÖSTÄ... ja takana -> MUNANETTI.NET :smt003
Myös Lammin perinnejuomaa (sahtia) maisteltiin illalla. Nyt "lauleskellaan" Vikin kanssa kotimatkalla Bad & Ryd:n tahdissa, että nyt loppu sahti. :smt035

Joitain kuvia latailen nettiin, kunhan koneen yhteys paranee...
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Kuva Siis että viel Munis-paijatki! En kestä enää Kuva Pyärryn kateudesta! Kuva Pakko päästä Suomeen ens kesänä! Koska Jampulan & Vempulan miittinki on??? Voi hitto just muistin et mun pitäis palata ens vuonna työmaailmaanki. Mut ei ne kuiteskaan mulle lomaa anna sopivina ajankohtina... Täytyy ostaa oma lentokone. Tai sit ilmotan heti ekana työpäivänä että tartten 2-3 kk:n kesäloman näin alkuunsa kun on niin monta munatapaamista maailmalla mihin mun pitää mennä... :smt003
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Kiitoksia isäntäväelle ja vieraille kivoista pippaloista, oli oikein antoisa päivä ja ilta! Oli mukava tavata uusia naamoja ja vanhoja tuttuja. Ja ihailla erinäköisiä siipiniekkoja. Ruoka maittoi hyvin, isot kiitokset siitäkin!, nuotio lämmitti kivasti ja sää oli mitä parhain. Harmi oli lähteä kesken illan. Pakko päästä taas ens vuonnakin mukaan :smt004 . Mites Vetehinen meidän suunnitelmat, kokeillaanko oikeesti toteuttaa? :smt002

:smt005 Kukkokiekuu :smt005, arvaa lyhenikö mestausjono illan aikana :smt005. Tais aika moni kukko säilyttää päänsä ja lähteä uuteen kotiin. * No joo, oikein arvattu, meillä on taas lisää kukkoja.........mutta lähti niitä muillekkin...*
Vastaa Viestiin