Syysmiitinki Sotkamossa-raportti

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Mimmi

Re: Syysmiitinki Sotkamossa-raportti

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Aivan valtavan ihanat kiitokset:

- Annemarille ja ukkelilleen järjestelyistä, lämpimästä vastaanotosta, kaikin puolin mahtavasta illasta/yöstä/aamusta ja muutamasta mukaan lähteneestä tavarasta..
- Minnimannille mun uudesta kukosta, jolle menetin sydämeni :smt049 teurastusjonossa (Siis kukko oli jonossa, en minä!)
- Paltsille ja Palmikolle upeista kalkateista!!!
- Kissattarelle yöseurasta :smt002
- Vikille ja Maxille paidasta
ja kaikille mukana olleille todella hyvistä eväistä ja seurasta!! Kyllä oli oikeesti niin mukavaa, että ei sanat riitä kuvaamaan!

Ja mulla on iiiiiihania uusia asukkeja tallissa!! Mä jo tunnin varmaan istuin siellä opettelemassa puhumaan kalkkunaa ja siitä se pikkuhiljaa alkoi jo sujua.. Kukko sai nimekseen Manta, koska se näyttää kanalta (no, entinen nimi oli Pikku-Klaara) ja ennen kaikkea ihan Mantalta. Hän on kovin seurallinen ja kiltti. Taidan iloksenne mennä napsimaan muutaman kuvan..

Oli muuten eka miitinki, jossa en ottanut yhtään kuvaa.
annemari

Viesti Kirjoittaja annemari »

Nyt on kaikki paikat siivottu, voin alkaa nukkumaan hetkeksi. Ensin maistiaisia miitistä:

:smt007
Kuva

Lumpparille ei ole oikein ruoka maistunut, houkuttelin leivillä niin alkoi niitä puputtamaan. Jos hän haisisi yhtään paremmalta, hän saisi meiltä pysyvän kodin.

Kuva
vetehinen

Viesti Kirjoittaja vetehinen »

ISO KIITOS minultakin Annemarille & ahkerille apulaisille mahtavista tarjoiluista ja järjestelyistä. Tosi kivaa oli, mutta illan automatkaa hotellille EN HALUA MUISTAA :puke: . Mitä ihmettä siinä sahdissa oli? Tai niissä kaikissa muissa nesteissä... Tai ehkä vika olikin niissä teidän mahdottoman mäkisissä teissä!
Isäntä taitaa olla vähän tosikko ( :smt019 ), eikä halunnut miitinkiä meille, täytyy keksiä joku toinen paikka. Tosi kivaa olisi, jos näille lakeuksillekin saataisiin ensi kesäksi yksi tapaaminen!
Hopeabrahmat löysivät uuden omistajansa. Mulle ei onneksi tarttunut yhtään kukkoa mukaan, mutta viirukuume taitaa olla seuraava tauti.
Teurastuskurssi oli kanssa tosi hyvä, pakkohan sitä on munkin uskaltaa, kun on ainakin neljä ylimääräistä kukkelia..
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

Askolan tiimikin kotiutui äskettäin muutaman lisämutkan kautta onnistuneesti läpi rännän ja vesisateen ja aurinkokin nähtiin!

Kiitoksia Annemarille ja Akille, mahtava miitti, järjestelyt (kiitos myös Hiltalle ja kaikille järjestelyissä mukana huhkineissa!). Majoitus oli tosi luxus mallia ja sauna siis aivan mahtava :smt049

Mä laitan Annemari sun levyn tulemaan postilla, oli ihan saman sävyinen kuin se munkin levy niin tietenkin silmät ristissä otin just sen väärän :smt004

Kukon "hoito" kurssi oli tosi hyvä, kyllä sitä nyt uskaltaa tarvittaessa laittaa toimeksi. Eli kiitos Paltsille opastuksesta!
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Suuret kiitokset täältäkin kaikille, etenkin isäntäväelle ja heidän ihanille eläimilleen. Koirat oli NIIIIN liikuttavia että oli aivan haikea hyvästellä ne!
Järjestelyt oli tosi onnistuneet ja kaiken kruunasi mahtava seura, oli tosi hienoa tavata teidät kaikki. :smt006
Teurastusopastus oli tosi hyvä, kiitos siitä. Paidat teksteineen olivat myös aivan loistavia. :smt003
Oli niin mukava ilta että olisi saanut kestää paljon paljon kauemmin!
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

KUVIA reissusta...
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

IIIIIHANA max3!!! Uskomatonta, mä kaikkien tuttujen pelkäämä kameraan kiinni kasvanut paparazzi, en ottanut koko reissussa yhtään kuvaa! :smt005 Hyvä, että muut ottivat!!! :smt003
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Ihana kuvapläjäys---kiitos max3! Näitte kuitenkin etelästä tulijat pikkuisen ruskaakin, vaikkei se mikään häävi tänä vuonna ollutkaan ja oli jo melkein ohi.

Mä olen parille tutulle kertonut, että montako meitä oli koolla ja todella kaukaakin tulleita. Kuulijat ovat olleet ihan kysymysmerkkeinä, että ei voi olla tottakaan! Täytyy vielä itsekin ihmetellä, että lähes kaikki ilmoittautuneet pääsivät tulemaan. Ja että ne muutamat, jotka eivät voineet tulla, ilmoittivat (ihan jokaikinen!) peruutuksista! Hieno homma! *hyrisee tyytyväisenä*
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Saanko mä laittaa tähän ketjuun mun tuliaisten kuvia? Saan (mode lupas). :smt003

Kuva

Minun ihana, ihana Manta (rescue-kukko teurasjonosta)

Kuva

Upeat, nuoret kalkatit Paltsilta ja Palmikolta:

Kuva

Kuva

*Muoks* Ja munhan ei koskaan-ikinä pitänyt ottaa kalkkunoita! :smt005
Tirppa

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

Ihanaa Mimmi että pelastit ton kukon! :smt007 Mulla on vissiin sen sisko täällä mulla (Onko Minnimanni?) Sisaruksia tai ei mut onnittelut ihanasta kukosta! :smt041
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

On ollu ihanaa lukea kuinka tyytyväiseltä jokainen vaikuttaa miitin jälkeen. :) Ja ne paidat kuulostaa huisin hauskalta. :smt005

Jokos olis aika päättää seuraava tapaaminen? :smt048 Tätä lukiessa vaan kasvaa hirmuinen miittihinku. :smt003
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

Ihana reissu, mut on myös ihanaa olla kotona! Matka oli pitkä myös tähän suuntaan... :smt005

Tähän on pakko myös lisätä, kun muutamien mielestä Lumipallo haisi, niin meillä haisee pukille KOKO piha. (taitaa olla taas toinen kuttu kiimassa)

Ja miten tuo tipu on muka kahdessa vuorokaudessa kasvanut ihan mahdottomasti? Sehän näyttää ihan isolle kanalle. :smt007
pippuri

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Juu, kyllähän tosta Lumipallosta lähti jo ihan miehekkäät pukintuoksut :smt003
viki1970

Viesti Kirjoittaja viki1970 »

No niin...nyt minäkin pääsin ratin takaa poijes ja tutulle turvalliselle(kai mää saan tästäkin sähärin)koneelle...no ihan ensiks halua myös omin sanoin KIITTÄÄ ISÄNTÄVÄKEÄ mahtavasta järjestelystä ja KAIKKIA OSALLISTUJIA mukavasta viiliksestä, joka ei olis onnistunnu ilman mahtavia ihmisiä. :smt041
Tää pieni haaveri(kaatuminen ihan ikioman käteni päälle), joka mulle pääs sattuun kaikesta notkeudesta ja gasellimaisuudesta huolimatta :smt004 ei saanut mahdollisuutta pitata tätä viilistä joka mulla oli.
Ajomatkat oli pitkiä ja arvata voitten, että paikat on hiukan puuduksissa...siltikään en vaihtais hetkeäkään pois.
Toivottavasti seuraavassa miitingissä nähdään taas ja myös heitäkin jotka nyt eivät päässeet osallistumaan :smt023

KIITOS
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

MitäHäh? Siis haiseeko se Lumipallo oikeesti? Mä en haistanut mitään, vaikka kävin aika monta kertaa rapsuttelemassa. Lue, että liian monta kertaa...taas se mokoma vuohikuume nostaa päätään. Koetan taas kerran nuijia sen maanrakoon! Onneksi nuotiopiiri kertoi valaisevia asioita vuohien karkailusta :smt003

viki1970:lla on sitä oikeaa asennetta! Kolhuista huolimatta hymy huulilla!
Vastaa Viestiin