Kanakirjanpito?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4452
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kanakirjanpito?

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

harrastaja kirjoitti:Niin mielestäni tuohon linkkiin pääsee käsiksi vain y-tunnuksen omistajat kertokaa jos oon väärässä koska ite oon rekisteröity sinne .niin mulle ei tuottanu ongelmia
Ei tarvitse y-tunnuksia eikä rekisteröitymistä.

Oottepa te viitseliäitä :smt006 Mulla on allakka käytössä samoin kuin kanamummolla :smt002 Sen lisäksi tarkistan monesti täältä muniksesta, että milloin mitäkin tapahtui. Käy nimittäin monesti niin, että kirjoitan tänne ennen kuin muistan allakkaan laittaa :smt003 Hmm...pitäisi koettaa parantaa tapojaan.
Eepi

Re: Kanakirjanpito?

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Mä muuten yritän vääntää parhaillaan jokaisen elukan henkilökohtaista lappua johon taulukoitaisiin mm. nimi sukupuoli isä/äiti syntymä aika ja paikka, haudonnat, väritys... Onko ideoita mitä vielä? :smt017
Paulikki

Re: Kanakirjanpito?

Viesti Kirjoittaja Paulikki »

Eepi kirjoitti:Mä muuten yritän vääntää parhaillaan jokaisen elukan henkilökohtaista lappua johon taulukoitaisiin mm. nimi sukupuoli isä/äiti syntymä aika ja paikka, haudonnat, väritys... Onko ideoita mitä vielä? :smt017
jospa minäkin sitten , joten löytyykö sinulta Nikolaksen , Maijan ja Marjan syntymäaikaa niin saisin kirjoihin ja kansiin.
Eepi

Re: Kanakirjanpito?

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Voin kattoo mutta kun aloitin tilastoinnin tasan kaks tuntii sitten ni en nyt tiiä viel. :smt003 Nikolaksen, Maijan ja Marjan sisarukset on merkitty vain syntynyt keväällä 2008 :smt017
dumblonde

Re: Kanakirjanpito?

Viesti Kirjoittaja dumblonde »

Eepi: Hei, tuohan onkin aika kätevä idea! Miks mä en heti tollaista älynny, niinhän lehmillä sun muillakin elukoilla on jokaisella "kortit" mihin merkitään poikimiset jne. Eli taidanpa pölliä idean ;)
Eepi

Re: Kanakirjanpito?

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Siitä vaan!! :smt023
Vaquera

Re: Kanakirjanpito?

Viesti Kirjoittaja Vaquera »

Olisko näin digiaikana mitään jos vaikka ns. kortiin/tietoihin liittäis kyseisen kana/kukon kuvan? :smt017 Ja vaikka aina kuoriutuneesta poikueestakin (jos sattuis vaikka oleen sitä kanapoikasta nopeempi :smt002 ) Tietty se tuo vähän ylimääräistä, mutta kun aikas paljon täällä harrastetaan tuota kuvaamista muutenkin. Olis samalla niille kuvaamisille ihan 'tarkoitus'. Ei sitten pääsis puolisokaan vinkumaan turhasta kuvaamisesta (nimimerkillä: Kokemusta on) :smt005
Vastaa Viestiin