Minun mielestäni se on pieni suloinen kanatyttö.

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Minun mielestäni se on pieni suloinen kanatyttö.
Hei Tuutikki
HiltaHelikopteri kirjoitti: ↑31 Heinä 2025, 17:31 Voi että nää sukupuolitunnistukset on aina niin jänniä
Ite veikkaisin Mantelia kukoksi ja Kinuskia kanaksi, mutta missä on Kinuskin pyrstö? Sen pitäis kasvaa nopeemmin ollakseen kana
Laitapa mimmu semmonen kuva, jossa molemmat ovat yhdessä!
Onko tällä kanarodulla näin, että kanojen pyrstö kasvaa nopeammin kuin kukkojen? Mun sekuleilla kukonalut ovat alkaneet kasvattaa pyrstöä pikemmin jo tipuina, jotkut ovat kyllä olleet ihan samannäköisiä kanatipujen kanssa muutaman viikon ja vasta käyttäytymisestä / harjasta on alkanut näkyä kukkomaisia elkeitä.HiltaHelikopteri kirjoitti: ↑31 Heinä 2025, 17:31 --- missä on Kinuskin pyrstö? Sen pitäis kasvaa nopeemmin ollakseen kana![]()
Ihka ensimmäisiä oli Hy-Line Brown puhtaita sitten siirryin Kääpiö-Kock rotusiin kanoja ja kukkoja kauan kauan sitten.HiltaHelikopteri kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 16:03 Nää mimmun tiput ovat risteytyksiä eli sekarotuisia, joten niistä ei koskaan tiiä mitä tulee
Kallistun samaan saa nähdäAleksandra kirjoitti: ↑02 Elo 2025, 08:56 Mun veikkaus menee päinvastoin kuin Hiltan. Manteli olis kana ja Kinuski kukko. Mun mielestä Mantelilla on kanamaisemmat nokka, pää ja kaula.
Kyllä pyrstö sekä siivet näkyy ihan parin päivän sisällä ja tämä itsenäistyminen on emon lähellä vain pari viikkoa, kun isommat sekulit jotka oli toissa vuonna olivat vielä 2 kk iässä emon siipien alla ( siis miten yrittivät mahtua)