Miten kesyiks koneesta tullet tiput voi saada
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Nuki
Re: Miten kesyiks koneesta tullet tiput voi saada
Just tänä aamuna mietin miten ihana on kesy lintu, kun otin Kyllikki-butin syliin ja se kävi siihen nukkumaan
Kylli on vaan niin leveä, ettei se uskalla olla sylissä ellen mä istu maassa jalat suorina, niin ettei rouva valu niin sanotusti yli laidan 
-
kochin-fani
Kyllä sulaa sydän kun vain lukeekin noita Kyllikki-juttujaNuki kirjoitti:Just tänä aamuna mietin miten ihana on kesy lintu, kun otin Kyllikki-butin syliin ja se kävi siihen nukkumaanKylli on vaan niin leveä, ettei se uskalla olla sylissä ellen mä istu maassa jalat suorina, niin ettei rouva valu niin sanotusti yli laidan
-
kanapaavo
toi kyllikki kana kuulostaa aika samallaiselta kun meijän elsa,muuten mitä rotua on kyllikki ,elsa on maatias kana kun hAN TIETÄISIN MINKÄ KANTAA ELSA ON 
-
Nuki
Kyllikki on kalkkuna, butti, eli "joulukalkkuna" -rotuinen. Se on todellakin Suuri Persoona ja hurmannut lähes kaikki tapaamansa ihmiset. Kyllikki vietti nuoruutensa ilman kalkkuseuraa ja lienee siksi tavallista kiintyneempi ihmisiin. Se hankittiin joulukalkuksi, mutta vietettyään kesän pihalla puuhastellen ja omistajiaan koiramaisesti seuraillen, välttikin patatuomion ja päätyi myyntiin kalkkuseuran toivossa. Mä hankin sen vähän hetken mielijohteesta, tiesin, että butit on kesyjä, mutta en tajunnut niiden vaivoja (liikalihavuus, vaikea liikkuminen jne.).
Välillä sydäntä särkee katsoa sen etukenoa lyllertämistä, mutta se on niin rakastettava tapaus että saa elellä täällä niin kauan kuin pärjää eikä jalat tai pumppu petä.
Välillä sydäntä särkee katsoa sen etukenoa lyllertämistä, mutta se on niin rakastettava tapaus että saa elellä täällä niin kauan kuin pärjää eikä jalat tai pumppu petä.
-
kanapaavo
hieno tarina kyllikistä se on varmaan hienoin kalkuna josta olen kuullut ikinä