hautooko se nyt ?
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Skrållan
Re: hautooko se nyt ?
yksi kuoli, toinen nyt kuivumassa mamman alla.. eli kuoriutui noin tunti sitten.. autoin vähän, en voinut enää katsella, kun se kalvo oli kuiva ja se ei ollut edennyt yhtään moneen tuntiin..
yksi iskemätön muna vielä.
yksi iskemätön muna vielä.
-
miisu
No onneksi ainakin kaksi elävää sai kana vaivojensa palkaksi
Meilläkin noista syystipuista yksi kuoli, ja yhtä pikkuisen avitin kun oli se kalvo niin älyttömän kuiva ja paksu. Se on nyt jo 8 viikkoinen pirteä tipu, että kyllä kannatti
Jospa se kolmas muna alkaa vielä säröilemään, ei taida vielä pahasti olla myöhässä?
Meilläkin noista syystipuista yksi kuoli, ja yhtä pikkuisen avitin kun oli se kalvo niin älyttömän kuiva ja paksu. Se on nyt jo 8 viikkoinen pirteä tipu, että kyllä kannatti
Jospa se kolmas muna alkaa vielä säröilemään, ei taida vielä pahasti olla myöhässä?
-
Skrållan
se oli vielä ainakin hengissä se, mitä autoin 
ei ole vielä myöhässä se yksi, huomenna olin laskenut 21 päivää, mutta kai olen väärin laskenut ?
ei ole vielä myöhässä se yksi, huomenna olin laskenut 21 päivää, mutta kai olen väärin laskenut ?
-
Skrållan
pikaapua-kiitos!
nyt siellä on 2 tipua, kanalassa on 6 astetta ja nyt tarvin tietää laitanko niille vielä lämpölampun ????
vai pysyykö tiput mamman alla näin aliksi??
kuinka lämmin pitäisi olla jotta mammakin pystyy olemaan, ei kai ihan 37 ? vai?
vai pysyykö tiput mamman alla näin aliksi??
kuinka lämmin pitäisi olla jotta mammakin pystyy olemaan, ei kai ihan 37 ? vai?
-
rilla
Re: pikaapua-kiitos!
No ei ne kyllä emon kanssa ollessaan tarvi lämpölamppua.
Lamppu on vain turha kilpailija emolle. Mut tarpeeks valoa,et näkevät syödä. Emo lämmittää.
Lamppu on vain turha kilpailija emolle. Mut tarpeeks valoa,et näkevät syödä. Emo lämmittää.
-
miisu
No se voipi olla että ne muut tuli vaan atuajassa? Meillä tuo kukkopoikai kuoriutui puoltoista vuorokautta etuajassa, että eihän sitä vielä tiedä. Voithan sinä sen vielä huvikseen valaista ja katsoa että näkyykö siinä ilmatilassa nokka 
-
Skrållan
se toinenkin pikkuinen kuoli
yksi on ja se muna. annan sen nyt rauhassa olla, että mä en ole se joka saa ne hengiltä kun rampaan siellä..
yksi on ja se muna. annan sen nyt rauhassa olla, että mä en ole se joka saa ne hengiltä kun rampaan siellä..
-
Hellan lettas
Voi kauhistus! Mikä ihme niille tuli,kun noin kuoli? Aivan kamalaa! 
-
Skrållan
se eka oli kylmä ja ajattelin sen kuolleen. se toka eli pari tuntia ja näytti jotenkin litistyneeltä, ja tää viimeinenkin muna oli kylmettynyt. eipä taida henkiin virota, vaikka luulin että ehkä niin tekee eilisten kirjoituksien perusteella. ja sillä on kirkkaat silmät kuitenkin, eli ne ei näytä "kuolleilta"..
yksi tipu voi hyvin, toivotaan että se jää henkiin!
yksi tipu voi hyvin, toivotaan että se jää henkiin!