talvikortteeri

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

rilla

Re: Talvihoito

Viesti Kirjoittaja rilla »

Noi talvihoidot on vähän hankalia. Se ihan riippuu mitä sovitaan. Mua jännittää aina, et jos tosiaan jotain niille hoitolaisille sattuu.

Mut mä olen joskus 3 kanaa ja kukon hoitanu talven yli kahdella rehusäkillä. Tosin liian pieni hinta varmaan.
Kannattais kuitenkin sanoa, et ruuat ainakin pitäis korvata. :smt004
harrastaja

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Näit on 5 kanaa sanoin tos miehelle et se ois 50 varmaa puolesta vuodesta sellanen hinta .Kun ei tuo tiiviste oo enää mitää halpaa
kukonkulma

Viesti Kirjoittaja kukonkulma »

Tää on sit per kana.Rehukulut kuukaudelta/kana 1,86€lämpö 0,76€ x6kuukaudella 15,72€ nippuside 0,10€tulo5€haku5€ yht 25,82 6 kuukaudelta/kana.Ja tietysti 25€ ennakkona jos ei tulekkaan hakemaan pois.tossa on halpa kaava...eli mistä niitä halpoja kanoja saikaa ostaa.(jos taas teet sen talkoilla voin minäkin tuoda sulle talvihoitoon kanasia,haen sit keväälä jos huvittaa).Mukavaa talvenalkua Harrastajalle.meillä on nyt tiputulva(sulta lainattu lause)
mik

Viesti Kirjoittaja mik »

Mä otan kahdesta kanasta 5 e/kk + säkki munitusrehua ja 1,5 sk kauraa. Ja n 6 kk ovat. Tiedän, et menee halvalla, mut mun omia tipuja alunperin ja tutuille. Ja käytän niit siitokseen surutta :smt001
harrastaja

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Täs kun ei ollu kuin tunnin varotusaika ota siinä ennakkoa jos ei hae keväällä silloin kun tahdon kirves on sitä varten keksitty
rilla

Viesti Kirjoittaja rilla »

Joo, mä käytän myös siitokseen surutta talvihoitokanoja. Niin, liian halvalla minäkin olen niitä ottanu, tiedän.
Mut tuntuu kurjalta pyytää hirmuhinta, jos ne on jo alunperin minulta ostettu, tai saatu.

Rehu on kallista, totta. Kannattaa sopia ihan päivämäärä milloin hakee pois. Ja jollei se toimi, niin sit tekee niinkuin omilleen tekis. :smt023
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Tais olla näistä kanoista kaksi meiltä lainattua (ruskeata), joten älä niitä ainakaan kirveellä huitase, kun ei niistä ole mitään meille vielä maksettukaan! :smt003
Vastaa Viestiin