Noi talvihoidot on vähän hankalia. Se ihan riippuu mitä sovitaan. Mua jännittää aina, et jos tosiaan jotain niille hoitolaisille sattuu.
Mut mä olen joskus 3 kanaa ja kukon hoitanu talven yli kahdella rehusäkillä. Tosin liian pieni hinta varmaan.
Kannattais kuitenkin sanoa, et ruuat ainakin pitäis korvata.
Tää on sit per kana.Rehukulut kuukaudelta/kana 1,86€lämpö 0,76€ x6kuukaudella 15,72€ nippuside 0,10€tulo5€haku5€ yht 25,82 6 kuukaudelta/kana.Ja tietysti 25€ ennakkona jos ei tulekkaan hakemaan pois.tossa on halpa kaava...eli mistä niitä halpoja kanoja saikaa ostaa.(jos taas teet sen talkoilla voin minäkin tuoda sulle talvihoitoon kanasia,haen sit keväälä jos huvittaa).Mukavaa talvenalkua Harrastajalle.meillä on nyt tiputulva(sulta lainattu lause)
Mä otan kahdesta kanasta 5 e/kk + säkki munitusrehua ja 1,5 sk kauraa. Ja n 6 kk ovat. Tiedän, et menee halvalla, mut mun omia tipuja alunperin ja tutuille. Ja käytän niit siitokseen surutta
Joo, mä käytän myös siitokseen surutta talvihoitokanoja. Niin, liian halvalla minäkin olen niitä ottanu, tiedän.
Mut tuntuu kurjalta pyytää hirmuhinta, jos ne on jo alunperin minulta ostettu, tai saatu.
Rehu on kallista, totta. Kannattaa sopia ihan päivämäärä milloin hakee pois. Ja jollei se toimi, niin sit tekee niinkuin omilleen tekis.
Tais olla näistä kanoista kaksi meiltä lainattua (ruskeata), joten älä niitä ainakaan kirveellä huitase, kun ei niistä ole mitään meille vielä maksettukaan!