Meillä on kuoriutun kaksi parvea keväällä ja kaikki on kanoja. Tänään syntyi 6 tipua ja viikon päästä pitäisi tulla lisää ja jo on kumma, jos ei noista kukkoa tule! Mutta olisihan se hyvä saada uutta verta parveen. Kun en älynnyt ajoissa, että olisin siitosmunia hommannut.
Uusi kukko parveen
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
Tupu
Uusi kukko parveen
Yritin etsiä haulla, mutta en löytänyt. Eli onnistuuko aikuisen tai teinikukon liittäminen parveen, jossa on ennestään aikuinen kukko? Vai tuleeko ruumiita? Tappelu ainakin.
Säälittää jo etukäteen ajatus, missä kukko tulee altavastaajana ja kaikki käy sen kimppuun.
Vai olisiko parempi, jos hommais kukkoTIPUN, jättäisikö parvi sen rauhaan?
Meillä on kuoriutun kaksi parvea keväällä ja kaikki on kanoja. Tänään syntyi 6 tipua ja viikon päästä pitäisi tulla lisää ja jo on kumma, jos ei noista kukkoa tule! Mutta olisihan se hyvä saada uutta verta parveen. Kun en älynnyt ajoissa, että olisin siitosmunia hommannut.
-
Jekku
Re: Uusi kukko parveen
Mitä kanoja siul on? Meiltä sais kiuruvetisiä kukkoja, ovat nyt muutamanviikon ikäisiä.
-
Tupu
Ai, mulla ei näykään tuossa alla, että Alhoja kaakottaa meillä. Että ei käy Jekku sun kiuruvetiset, kiitos vaan.
Lähinnä tässä nyt mietin, että uskaltaiskohan yrittää aikuista kukkoa parveen vai ottaisiko poikasen.
Onko kokemuksia?
Lähinnä tässä nyt mietin, että uskaltaiskohan yrittää aikuista kukkoa parveen vai ottaisiko poikasen.
-
Iloisten Munatalo
Minä ottaisin nuorikkokukon joka ei vielä ole alkanut kiekumaan mutta niillä hilkuilla ... olisi nöyrempi oppimaan pääkukon tavoille....luulisin 
-
Tupu
Näinhän se varmaan olisi parasta.Iloisten Munatalo kirjoitti:Minä ottaisin nuorikkokukon joka ei vielä ole alkanut kiekumaan mutta niillä hilkuilla