Uusi kukko parveen

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Tupu

Uusi kukko parveen

Viesti Kirjoittaja Tupu »

Yritin etsiä haulla, mutta en löytänyt. Eli onnistuuko aikuisen tai teinikukon liittäminen parveen, jossa on ennestään aikuinen kukko? Vai tuleeko ruumiita? Tappelu ainakin. :smt013 Säälittää jo etukäteen ajatus, missä kukko tulee altavastaajana ja kaikki käy sen kimppuun. :smt010 Vai olisiko parempi, jos hommais kukkoTIPUN, jättäisikö parvi sen rauhaan?

Meillä on kuoriutun kaksi parvea keväällä ja kaikki on kanoja. Tänään syntyi 6 tipua ja viikon päästä pitäisi tulla lisää ja jo on kumma, jos ei noista kukkoa tule! Mutta olisihan se hyvä saada uutta verta parveen. Kun en älynnyt ajoissa, että olisin siitosmunia hommannut. :smt021
Jekku

Re: Uusi kukko parveen

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Mitä kanoja siul on? Meiltä sais kiuruvetisiä kukkoja, ovat nyt muutamanviikon ikäisiä.
Tupu

Ai, mulla ei näykään tuossa alla, että Alhoja kaakottaa meillä. Että ei käy Jekku sun kiuruvetiset, kiitos vaan. :smt048

Lähinnä tässä nyt mietin, että uskaltaiskohan yrittää aikuista kukkoa parveen vai ottaisiko poikasen. :smt012 Onko kokemuksia?
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Minä ottaisin nuorikkokukon joka ei vielä ole alkanut kiekumaan mutta niillä hilkuilla ... olisi nöyrempi oppimaan pääkukon tavoille....luulisin :smt017
Tupu

Iloisten Munatalo kirjoitti:Minä ottaisin nuorikkokukon joka ei vielä ole alkanut kiekumaan mutta niillä hilkuilla
Näinhän se varmaan olisi parasta.
Vastaa Viestiin