Eikös kanan ihostakin hikoile hiukan kosteutta, kuoriutuva tipu tuottaa jonkin verran kosteutta ja olen miettinyt että mahtaako emo kosteuttaa itse sulkia siellä allaan

Joskus seurailin että emo joi ensin kovin, suki vatsan alta, joi taas ja jatko sukimista. Oisko se voinu kosteuttaa mahanalusta ennen kuoriutumista?
Toi tipu vaan piristyy ja piristyy. Se istuskelee seuraavaks kuoriutuvan munan päällä ja huutaa kovaan ääneen

'Ala tulla sieltä, täällä on tylsää yksin!' Eipä se niitä kovin saa siirreltyä saati hajotettua, mutta jotain on kyllä pian pakko tehdä

TV on purettu. Enää tarttee asentaa tihee verkko suulle, teipata jesarilla pohjan ritilä tasaseks ja viedä keinoemon johto scartin aukon läpi ennen niiden teippaamista. Sit pohjalle sanomalehtee, purua ja astiat ja tipu sisään

JA viedä yli jääneet osat kierrätykseen, ellei isoveli sattumoisin tartte kaiuttimia ja sähköjohtoo. Kuvaputki täytyy viedä.
Mä onneton vaan menin hukkaamaan jesarin viime käyttökerralla. Puolen rullaa jossain tän 130 m2 alueen sisällä... 13 kaappia, muutama laatikosto ja vaikka kuinka monta paikkaa ulkona missä se voi olla. Helpointa taitaa olla ostaa uus
Montaa kuvaa en oo ottanu telkkarin purkamisesta, mutta ottelen kuvia ja kirjottelen joskus tonne rakentelu osioon TVtipulan rakennusohjeet