Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä
Olisiko innokkaita talkoolaisia rotu- ja lajiesittelyiden kuvien päivitykseen/palautukseen? Esittelyistä on hävinnyt suuri osa entisistä kuvista ja aina myös uudet kuvat ovat tervetulleita. Jos sinulta löytyy suhtkoht selkeitä kuvia, niin sähköpostaa minulle. Jos osaat, niin lataa ensin kuva johonkin kuvajemmaan ja postaa minulle vain linkki. Jos joku haluaa kirjoitella uusia esittelyitä (tai täydentää entisiä tekstejä), niin niitäkin saapi laittaa tulemaan.
-
- siebenbürger
Re: Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä
Kiitos Hilta, aika moni, ja minä muiden muassa, on pikkusen tuskastunut kun ei mitään enää näy. Varmasti täällä on sellaisia osaajia, jotka pystyy auttamaan. Valitettavasti minä en kuulu heihin.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
Voi kuinka mielelläni antaisin ottamiani kuvia esittelyiden käyttöön, mutta kanojeni rotupuhtaudesta ei ole mitään takuuta, maatiaisten kannasta puhumattakaan.
Tekstienkin kirjoitteluun voisin osallistua, mutta miun rotutiedot päättyvät juuri niihin perustietoihin joita esittelyissä jo on...
Eli innokas olisin jos vain voisin/osaisin auttaa

Eli innokas olisin jos vain voisin/osaisin auttaa

-
- siebenbürger
Näkyypä päivitetyn, kiitos Hiltalle tai muille tekijöille. 

Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
Niin mitä tarkoitit kuva jemmalla en ymmärtänyHiltaHelikopteri kirjoitti:Olisiko innokkaita talkoolaisia rotu- ja lajiesittelyiden kuvien päivitykseen/palautukseen? Esittelyistä on hävinnyt suuri osa entisistä kuvista ja aina myös uudet kuvat ovat tervetulleita. Jos sinulta löytyy suhtkoht selkeitä kuvia, niin sähköpostaa minulle. Jos osaat, niin lataa ensin kuva johonkin kuvajemmaan ja postaa minulle vain linkki. Jos joku haluaa kirjoitella uusia esittelyitä (tai täydentää entisiä tekstejä), niin niitäkin saapi laittaa tulemaan.

HiltaHelikopteri tarkoitti, että et lähettäisi tukkoa kuvia suoraan yv:nä tai sähköpostina vaan tallentaisit ne ensin netissä jollekin palvelimelle ja jakaisit sitten linkin vain yv:nä. Kuvat ovat isoja tiedostoja ja täyttävät nopeasti koko viestikansion, jos niitä ei kerkeä samaa matkaan kopioimaan omalle koneelle ja poistamaan viesteistä. Kun viestikansiossa on liikaa tavaraa, se ei pysty vastaanottamaan enää mitään.
Netissä on erilaisia palvelimia kuvien tallentamiseen, ohjeita näiden palvelinten käyttöön löytyy esim. munanetin kuvagallerian keskustelusta: kuinka saan kuvan.
Netissä on erilaisia palvelimia kuvien tallentamiseen, ohjeita näiden palvelinten käyttöön löytyy esim. munanetin kuvagallerian keskustelusta: kuinka saan kuvan.
Eliii lataan vaikka postimage.org iin vaikka käppänistä kuvia ja lähetän sitten linkin s postiin hiltalle ymmärsinkö oikein

Juuri näin minä ohjeistuksen ymmärtäisin.
No jos asia on näinn niin kääpiö kocheista kuvia voisin laittaa 

- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Tänään laitoin heikki-nimimerkiltä tullutta lisätietoa fenixin esittelyyn. Kiitos heikki!
Kanakyseliä: oletko lähettänyt kuviasi mulle? Ei ole ainakaan tullut perille saakka...
Ja kaikki innokkaat: uusia kuvia ja tekstejä saa laittaa tulemaan
Kanakyseliä: oletko lähettänyt kuviasi mulle? Ei ole ainakaan tullut perille saakka...

Voisitteko päivittää
Eli voisitteko joku ylläpitäjistä vähän päivittää noita kanarotu esittelyitä esim lisää kuvia ja tietoa

Re: Voisitteko päivittää
Olen samaa mieltä 

Herranjestas olin aivan unohtanutkin ne kuvat jospa tuossa kesemmällä lähetän kääppari kuvia kun nyt ei missään kauneimmassa kunnossa"talven johdosta"HiltaHelikopteri kirjoitti:Tänään laitoin heikki-nimimerkiltä tullutta lisätietoa fenixin esittelyyn. Kiitos heikki!