tosi halpoja siitosmunia :)

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

monnilainen

tosi halpoja siitosmunia :)

Viesti Kirjoittaja monnilainen »

Riikinkukkojen kasvattajaystäväni Keski-Euroopasta laittoi minulle iloissaan sähköpostia. Nyt olisi mahdollista saada violetin riikinkukon siitosmunia edulliseen 270 euron kappalehintaan. Lisäksi tietysti luvat ja lentomatkan kulut. Arvatkaapa tilasinko heti 100 munaa. Kun tuo lentokuljetus on niin hyväksi siitosmunille ja kun munat ovat niin halpojakin... Oikeasti, aivan ihanaa, että ajatteli minua, mutta kyllä meillä taitaa vielä riikinkukkojen kasvatus pyöriä vähän maanläheisimmissä hinnoissa. Vai haluaisiko joku teistä tilata :smt003
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Violetin riikinkukon? Voisko tämmöisestä ihmeestä nähdä kuvaa? Ettei ostais sikaa säkissä :smt003
monnilainen

Kuva olis kyllä, mutten osaa laittaa näkyville. Pitäiskö taas lähettää Hiltalle...
Pootsi

Viesti Kirjoittaja Pootsi »

Onko ne tällaisia? Mulle vois kans laittaa parin munakkaan tarpeet tulemaan. :smt016
monnilainen

Ei, kun ihan oikeasti violetti. Ei niitä ole Featherilla. Tuo on purppura. Vitsi kun en osaa laittaa kuvaa näkyviin. Mulla on omassa sähköpostissani kuva, ja kuten tunnettua on, sen ravistaminen tänne on meikäläiselle mahdotonta. Paitsi laitoinhan kerran yhden julisteen, siitä näkyi yksi 60 osa ja latauminen kesti vartin :)
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Laita vaan sähköpostilla, niin autetaan miestä mäessä! :smt016
Täytyyhän nyt noin edullisen "munan" kuva nähdä meidän kaikkien!
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Tässä tuo monnilaisen kuva:

Kuva
Kuva
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

:smt007 :smt007 :smt007

WAU! Sanattomaksi kyllä vetää!!
viiru

Viesti Kirjoittaja viiru »

ohhoh.
Onpa komia!
Ihan ku karkkipaperi tai silkkisolmio tai emalikoru tahi joku ametisti...
Pootsi

Wau! :smt103 Onkohan tuo nätti keksintö elävä lintu ollenkaan! :smt007 :smt003 :smt007
monnilainen

Perinteinen melkein miellyttää enemmän! Onhan tuo tosin kaunis myös.Mutta jotenkin väri on liian luonnottoman tasaisen violetti. En tiedä miten sulat peilaa valossa.
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Aivan jumalaisen hieno :smt103 Mä nään varmaan untakin tuosta kuvasta, muutenkin on hirvee riikkikuume!
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Upea on :smt007
Mitäköhän valmis lintu maksaisi?
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Ooh :smt103 on niin uskomattoman näköinen että munien hintahan on suorastaan halpa :smt042
Pootsi

Mä luulen, että tuo munii pääsiäismunia. Mitenkähän on?

Kuva
Vastaa Viestiin