Riikinkukkojen kasvattajaystäväni Keski-Euroopasta laittoi minulle iloissaan sähköpostia. Nyt olisi mahdollista saada violetin riikinkukon siitosmunia edulliseen 270 euron kappalehintaan. Lisäksi tietysti luvat ja lentomatkan kulut. Arvatkaapa tilasinko heti 100 munaa. Kun tuo lentokuljetus on niin hyväksi siitosmunille ja kun munat ovat niin halpojakin... Oikeasti, aivan ihanaa, että ajatteli minua, mutta kyllä meillä taitaa vielä riikinkukkojen kasvatus pyöriä vähän maanläheisimmissä hinnoissa. Vai haluaisiko joku teistä tilata
Ei, kun ihan oikeasti violetti. Ei niitä ole Featherilla. Tuo on purppura. Vitsi kun en osaa laittaa kuvaa näkyviin. Mulla on omassa sähköpostissani kuva, ja kuten tunnettua on, sen ravistaminen tänne on meikäläiselle mahdotonta. Paitsi laitoinhan kerran yhden julisteen, siitä näkyi yksi 60 osa ja latauminen kesti vartin
Perinteinen melkein miellyttää enemmän! Onhan tuo tosin kaunis myös.Mutta jotenkin väri on liian luonnottoman tasaisen violetti. En tiedä miten sulat peilaa valossa.