Hiljainen kukko...
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
petra81
Hiljainen kukko...
Mulla on kohta vuoden ikäinen isan munasta kuoriutunut kukko joka ei kieu, ei edes yritä, eikä laita muutenkaan mitenkään ääneen. Mistä tämä johtuu? Polkee kyllä, en ole tosin edes koittanu että tulisko tän polkemista munista tipuja. Onko kukossa jotain vialla vai onko mulla nyt vaan harvinainen kukko kun ei kieu? Kaipais hiukan ääntä kanalasta mutta minkäs teet kun ei puhu eikä pukahda. Aiemmat kukot on jo nuoresta ruvenneet ensin rääkymään ennen kuin ovat kiekumisen jalon taidon oppineet. Ehkä pitäs olla iloinen kun naapurit ei häiriinny kukon takia kun viime kesänä kiekuminen alkoi tasan puoli 5 aamulla... (vanha kukko joka on laitettu jo pois) Mut mua ihmetyttää tuo hiljasuus ja se et onko normaalia. Onko muilla kokemuksia?
-
Sarkki
Re: Hiljainen kukko...
Mulla sama juttu. itsellä reilun vuoden ikäinen plymouth rock kukko, joka ei kylläkään ole kauaa vielä meillä ollut. En ole kertaakaan kuullut sen kiekuvan. Entiset kukkoni jotka ovat eri rotua olleet ovat kiekuneet useita kertoja päivässä. Mietin että mahtaako se edes osata kiekua, vai kiekuuko niin aikasin ettei sitä tule kuultua...
Sitä en tiedä onko normaalia, mutta muuten toimittaa kanalassa ihan käypää kukon virkaa. 
-
kanapaavo
Re: Hiljainen kukko...
on minullakin ollut sellainen asia mielessä mutta rupesivat kääpiö-kochin kukkot kin kiekumaan kun aika on kypsä