Nyt mä olen kyllä aivan ihastunut ja rakastunut ja sydän sykkyrällä ja kaikkea siltä väliltä! Vaihdoin kanalaan puhtaat aluset ja siellä oli kaikki kanat nurkassa puhtaassa turpeessa kierimässä, voi hyvänen aika sentäs
Oli niin veikeän näköistä, kun ne kaikki siellä samassa kasassa vieri vieressä hyörivät, pöllyttivät turvetta päälleen, hinkuttivat itseään turpeeseen ja välillä pyörähtivät ihan selälle asti sinne - ja Einari piti samalla vahtia niin ylväänä, että!
Aamulla odotti veikeä näky kun menin kanilaan/kanalaan. Kanalassa on oven päällä aukko, johon en ole saanut aikaiseksi laittaa verkkoa. Olen tuumannut, että ei ne kuitenkaan niin paljon osaa lentää, että sinne lentäisivät. Noh, aamulla siellä sitten odotti tällainen näky:
Hupsistaheijaa

Samantien kun laitoin kukon eilen kanojen kanssa asumaan, niin johan on lähdetty pahoille teille ja johdatettu koko akkalauma oven päälle nököttämään. Vaan ähäkutti, laitoin siihenkin nyt sitten verkon
Sitten vielä pari muutakin kuvaa samaan syssyyn. Ensin Einarista yksi toinen kuva. Tässä näkee hyvin miten ihana pulllean pyöreä se on, niin mahtava ukkeli!
Sitten Einari ja ruokailun jälkeen peseytyvät leidit: