Eli nyt on 25 päivää eikä vieläkään mitään
Olen katsonut varovasti lampulla ja Lotan alla seitsemästä munasta yksi olisi vaan jossa ei mitään sisällä, mutta muut ovat tummia sisältä??
Samoin on Sohvin munien laita (kuusi munaa yksi tyhjä).
Kovin ne hautoo sekä kopsuttaa munia ja pyörittelee niitä sekä "juttelee" munille, muttei vaan mitään kuulu.
Olen syöttänyt niitä kun eivät suostuneet siirtymään silloin hautomisen alussa lattiatason laatikoihin, vaan ovat pesimislaatikoissa aika ylhäällä (verkko tarvittaessa eteen).
Sieltä kyllä tulevat itse myös mutta harvemmin jotain syömään lattialle /ehkä joka toinen päivä) ja kovan rääkäisyn saatellessa äkkiä takaisin ja isot kurat orsille sekä ikkunaan heittävät mennessään.
Siis ulostus on tosi löysää.
Olisiko nyt niin ettei näistä munista kehity mitään kun H-hetki on mennyt jo 21-25 päivien sisään.
Voisiko olla mahdollista että jotain eloa olisi ja odotan viel jonkun päivän ennenkuin tarkistan ja aukaisen munat?
Harmittaa kun nämä kanat ovat jo pitkään olleet hautomisvietillä eivätkä meinaa millään lopettaa.
Pesä/munat ovat lämpöiset ja onko esim. valolla mitään merkitystä se kun kanala on vain päivävalon varassa ei sähköllä nyt kesällä.
Aiemmin onnistunut hautomiset, nyt ihmetyttää
Siis mikä neuvoksi