"Marjan projekti"

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Justiina

"Marjan projekti"

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Marja aloitti hautomisen reilut neljä viikkoa sitten, "harjoitteli" omalla munalla, josta ei sitten tullut tipua :smt012
Siirsin kanan talliin ja ajattelin että nyt se lopettaa moisen touhun, mutta Marja se vaan päätti jatkaa hautomista ilman munia :smt011 Ja tietysti muilla kanoilla munintatauko meneillään ja mistään ei löytynyt munan munaa :smt017 Mutta onneksi on tämä "Munis" :smt003 joten yhteydenotto Tiinan ja Mimmiin :smt001 Ja johan tärppäs, Mimmiltä lähti alhojen siitosmunat eilen matkaan ja tänään ne saapuivat meille :smt005 nyt jännätään tuleekos meille tipuja kolmen viikonpäästä :smt003 KIITOKSET MIMMILLE :hello2:

Heh! Mimmille kävi vähän hassusti, kun hän sai munat matkahuoltoon niin oli laittavinaan mulle tekstiviestin et munat ovat matkahuollossa, niin kuinka ollakkaan viesti menikin ihan väärälle ihmiselle ja sekös oli ollut ihan ihmeissään "mitkä munat" :smt104 :smt042 :smt042
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Vai että munaviesti väärään osoitteeseen...hih hih :smt005 :smt005

Onnea pikku Marjalle haudontaoperaatioon nyt, kun alla on munia!
kuukernuppi

Viesti Kirjoittaja kuukernuppi »

:smt005 :smt005 :smt005 ja onnea haudontaan :smt003
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Kyllä se niin vaan on että munat huoltoon vaan ei matkalle .. ainakaan minnekään tautipaikkoihin :).. siis tosi hauska juttu :smt005 (edit: väännetty sana matkahuolto.. tajusin vasta jälkikäteen että tänhän vois tulikita taas väärin, viitaus tarkoitti kyllä vähän iäkkäämpiä "kukkeleita" ja niitten vuosihuoltoa ) .. oon määkin joskus laittanut että tulikohan jouluaaton hyvänjouluntoivotus väärään osoitteeseen.. vaan ei tullut, oli yksi asiakas privaattikännystä ja viesti oli kyll ihan hauska.. Tekevällä sattuu..
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4452
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Tsemppiä sitkeälle hautojalle! Toivottavasti jaksaa hyvin pitkässä urakassaan. Montako munaa tuli Marjalle?

Vääriin numeroihin menneistä viesteistä puheen ollen: Vuosia sitten isännän kännyyn tuli hyvän joulun toivotus allekirjoituksella: Sari ja lapsesi (Höh! Ja mulle ei ollut kyllä koskaan kerrottu mitään mistään lapsista!) Kohteliaasti vastasi, että kannattaa lähettää uudelleen, jotta oikea isukki saa viestin.
Teppana

Viesti Kirjoittaja Teppana »

Hehheh,mulle tuli kerran oudosta numerosta viesti:
"Rakas,ota housut pois ja räplää ittes lämpimäksi,olen tulossa kotiin"... :smt104
Mikähän läänin mahtisonni oli noin romanttisesti saapumassa kotiinsa.. :smt011
Avatar
tipsi
riikinkukko
Viestit: 1075
Liittynyt: 30 Touko 2007, 06:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja tipsi »

.. ja mulle taas kerran outonumero ehdotti kokovaratalohierontaa ja köh köh köh, hieman intiimimpää toimintaa päälle. :smt005 En ees uskaltanut vastata.
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

Hienoa että sait munia! Pidetään peukkuja :smt001 On mullekin kummallisia viestejä tullut. Mutta hauskin juttu oli, kun oli vielä vaan lankapuhelimet. Joku soitti ja ennenkuin ehdin kunnolla vastaamaan, alkoi tuohtunut ääni selittämään:'et kuule ikinä usko mitä tapahtui, siis aivan uskomaton juttu, et kuule usko, ihan mieletöntä, miten voi tällaista tapahtua'. Minä siihen sitten että kerro, kerro.'No siis tää on ihan mieletön juttu...hei..kuka siellä oikein on?' Minä siihen sitten että no minä minä! Lopulta kävi niin, että en koskaan saanut selville, mitä ihmeellistä oli tapahtunut ja se kismittää vieläkin! Se oli siis väärä numero.
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Juu, miesäänihän sieltä soitteli ja sanoi, että oli ihan pakko soittaa, että munat on kyllä vielä paikallaan ja huoltokin tehty ajallaan.. Eipä vähän naurattanut!! :smt005

Onneksi munat kuitenkin tulivat perille (eikä esim. sille miehelle..) ja onnea vain kovasti haudontaan!! Toivottavasti syksyisestä ajankohdasta huolimatta siitos on hyvä. (No, mutta tuo viimeisin lausehan se olisi pitänyt siihen väärään numeroon menneeseen viestiin vielä lisätä..)

Tuloksia odotellessa.. :smt002
Justiina

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Marja on hautonut nyt viikon verran ja intoa vielä piisaa, onneksi :smt002 pariviikkoa ja sitten odotellaan pikku-Alho tipusia :smt007
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Nythän mennään jo yli puolenvälin.. Onko intoa riittänyt? Tosi kivaa, jos haudonta onnistuu ja tipujakin tulee! [-o<
Justiina

Viesti Kirjoittaja Justiina »

:smt002 Pari päivää vielä ja sitten pitäisi alkaa kuulua piipitystä :smt003 Uskomattoman sitkeä pakkaus tuo Marja, kuinkakohan monta viikkoa se on jo putkeen hautonut .... varmaankin 10 viikkoa tulee täyteen :smt005 huh huh
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Pian pian! :smt002
Onhan siinä Marjalla ollut työmaata kerrakseen!
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4452
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Uskomattoman sitkeä pikku-Marja! Toivotaan monta tipua palkkioksi uurastuksesta!
Justiina

Viesti Kirjoittaja Justiina »

:smt041 Jee, jee kolme tipua on jo kuoriutunut :smt005 Raportoin huomenna lisää :smt002
Vastaa Viestiin