Pakko palata aiheeseen. Pohjustukseksi seuraavaan, en tupakoi, käytä alkoholia, enkä tuhlaa rahoja rälläykseen Joskus ihminen voi tehdä jotain vähemmän älyllistä, eikä silti ole vielä älytön? Ja tuo aiempien munien hinta oli älytön, enkä ole varmasti ostanut niitä! Mutta, mutta... Eikös 90e yhdestä riikinkukon munasta ole ihan kohtuullista. Ja viisasta ostaa, vai mitä? Nyt tarvitsen henkistä tukea ja kiitosta sekä kehuja ja olen kyllä ihan pölhö! Olen siis ostanut kolme Jaavan vihreän munaa yhteensä 270 euroa! Saa ampua ja syytä olisi Tästä ei sitten kerrota kenellekään. Ja jumaliste jos ne ei ole hedelmöittyneitä ja kuka täällä on varmin hautoja? meikä taitaa vaan osata munata...
hih hih, ei sua nyt ampua ainakaan voi! Tollanen hullu joukossa saa meidät muut tuntemaan itsemme aivan normaaleiksi ja omat pikku pikku hankinnat tuntuu aika mitättömiltä ja suotavilta.
:crazy2: No mut toihan oli kerrassaan shokkitarjous, kun kolme munaa sai yhden hinnalla! Ei hiiskuta kenellekään-hyshys. Paljonkos valmis riikinkukko sitten maksaakaan, kun munat on noissa hintaluokissa?
Hei sehän on sijoitus! Kasvatat ne jaavalaiset ja sit saat myydä meille muille munia tarjouksella 70e kappale Kyl ne yhden viikossa munii ainaki...jos ei oo kaikki kukkoja
Ja jos on pelkkiä kanoja, niin ei vissiin kannata munien myynti silloin.
Koskas haudonta alkaa? Onpa jänskää seurata arvomunien haudontaa Kauankos niiden haudonta kestää?
Voi että kun oli piristävää lukea monnilaisen kirjotus Kiva huomata että joku muukin joutuu selittelemään ostoksiaan itselleen
Mun selitys järjettömän kalliisiin kananmunaostoihin (noin 10 euroo kappale ja tuontikulut päälle) on ollu samat kun monnilaisella, eli mitä kaikkea EN tee. Oon ajatellu että ne munat on mun arpoja, muuten kun ei tuu mitään arpoja osteltua ja eikös ne kaikenlaiset raaputusarvatkin oo aikas kalliita jos vaikka ostais kerran viikossa tai jopa jotkut ostaa joka päivä! Noissa munissa säilyy jännitys paljon pitempään, ja kuoriutunut tipu on ihan kiva palkinto
Olisittepa nähneet isännä ilmeen... Vaan eipä tuo sanonut kuin AIJAA ja tietyllä painotuksella. Onneksi se on niin ymmärtäväinen.
Niiden hautominen kestää 28 vuorokautta. Mietin nyt mitä tekisin. Laitanko silkin alle vai koneeseen. ja kumpaan koneeseen isoon vai pieneen, huomioinko kotitekoisen isomman ilmatilan, vai luotanko kaupan malliin. Vai istuisko itse niiden päälle, siinä on se uppoamisen riski, en tarkenna tätä lausetta enempää.
Hitsit teidään kanssa .. Mulla on jäänyt niitten häitten vuoksi näemmä paljon väliin... meniköhän tää nyt oikeessa hengessä.
Paikallinen melontaseura on Melan Vilauttajat ( isoja miehiä) pitäisköhän nyt vaihtaa muniksen nimi