Otti NIIN kupoliin!

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4452
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Otetaanko teidän kotkoista nyt semmoinenkin? Rehuhässäkän takiako vai muuten vaan? Joka tapauksessa onnea haudontoihin!
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

jamppa kirjoitti:Eikös täällä vähän jokaisella ala olee jo se 100 lintua...
Ei ole! Mä olen nii-in ylpeä kun olen tehokkaasti, äärimmäisen radikaalisti, vähentänyt kanalani päälukua ja jahka Kristiina hakee omansa niin mulla on enää vain 9 kanaa ja kukko :smt080
...paitsi, eeeipä, mullahan hautomakone hurisee ja jos vaan kaikki hyvin menee niin ehtii kuoriutumaan liuta tipuja ennenkuin Kristiina hakee tipusensa :smt103 se siitä toivosta että ois kanoja vaan yksnumeroinen luku (kukkojahan ei lasketa eihän) :smt005
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4452
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Muusalle kyllä pitäis myöntää joku ansiomerkki tirppojen 'jakelusta'! Hihii-oletko laskenut, että montako kanaa sulla olisikaan, jos kaikki olisivat jääneetkin itselle :smt003
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

jamppa kirjoitti: Mulla oli viimeks kun yritin niitä laskea kaiken kaikkiaan n200. lintua......
Oho, en ookkaa tullu ajatelleeksi että niitä noin paljon on! Aina vaan tekee lisää mieli tulla käymään. :smt002
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

No onhan noita kertyny...
Tosin tohon on laskettu kaikki tiputkin mukaan, mut kuitenki.
Ja parasta aikaa on lisää kuoriutumassa :smt003
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Meilläkin just kuoriutuu, ei malttais taas mennä nukkumaankaan, kun pitää niitä töllätä.

Meillä on kanoja vaan 22 ja kukkoja 11. Poikasia on vähän, mutta niitähän ei lasketa ennenkuin tietää mitkä jää kotiin :smt003
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Ja arvatkaapas vaan kuinka paljon niitä on mulla syksyllä kun/jos mulla on iiiso navetta kokonan linnuille :smt005 :smt004
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Paljonko sulla nyt on kanoja ja kukkoja? Kun eikös tossa sun luvussa oo muutkin siivekkäät?
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Vaikeenhan kysyit, tohon tarvitaan päivän valoa, paperia ja kynää...
Määpäs kerron huomenna..
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Tai no, näin äkkiseltää laskettuna kanoja olis 34 kukkoja 25
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

jamppa kirjoitti:Eikös täällä vähän jokaisella ala olee jo se 100 lintua...
Mulla oli viimeks kun yritin niitä laskea kaiken kaikkiaan n200. lintua......
Ehm.. määhän olen ihan nappiakauppias täsä joukossa 5 munivan kanan, yhen munimattoman nuorikon ja kukon kera - lasketaanks meitsei ees :smt005

lisäys: eikä meil ole ers munii hautumas tällä hetkellä kun ei noi kanaset pannukakkuile vielä eikä sitä omatekemääkään hautomakonetta vielä ole :smt001
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

jamppa kirjoitti:Ja arvatkaapas vaan kuinka paljon niitä on mulla syksyllä kun/jos mulla on iiiso navetta kokonan linnuille :smt005 :smt004
Toivottavasti meillä ei oo isoo tilaa. :smt005 Meillä mies tänään suunnitteli miten talliin saisi hienosti kanoja ja riikinkukkoja hevoskarsinoihin. Ja taitaapa se ankkojakin haluta kun oli suunitellu minkä verran ne veisi tilaa sieltä. Kiva houkutella mua tuollain luopumaan osasta hevosia. :smt004 En kyllä silti voi.
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Jamppa, mitä sulla kuoriutuu nyt?
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Kulta-brahma, orpi, plymari, sebright.
Tai siis kaikkia useampi. Toivottavasti!
Nyt vasta pari tullu ja useassa reikä.

Viikon päästä tulee taas uusi satsi tipuja, käppänäitä, millejä, brahmoja, fenixejä yms. kaikkee kivaa!
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Meillä kuoriutuu erivärisiä orpingtoneja ja faverolleja :smt007
Vastaa Viestiin