Se oli myöhäistä kun kanalassa oli jo seinät valmiina.
ite vielä tosi tukkonen ja kipeä...rupesin sitten liiterissä tekemäänn tilaa et pääsen sen seinän toiselle puolelle.Onneks ei ollut hirrveesti puita siinä liiterissä....mutta oli siellä iso pino vanhoja käsin veistettyjä pananeleita.Painaviaki vielä ku mitkäki.Heittelin ne veks...työnsin villaa koloihin (ihan sillä et nään mistä kulkevat) ja verkkoa päälle...tosi se ei välttämättä paljoo auta ku en saanu verkkoa kaivettua maanalle(enkä ois jaksanukkaa!)
Mä en halua kanalaan mitään hirveetä hävitystä enkä muutenkaa kanoille häiriö ötököitä hiiriä tms isompaa! Kolo oli paljon isompi ku kuvittelis hiiren tekevän vaikka pehku on kylläpehmeetä....mut..mut...en tiiä.
Yhen munan oon joka päivä keränny siit osastosta...joten munia ei oo mun tietääkseni varastettu.Noita koloja on nyt ilmestyny oisko viikon ajan.Kanat on koskemattomia.Ja hautojaki on osannu olla pesässään rauhassa...mut entäs sit ku tiput tulee?!
Tääki vielä...ja ku oon kipeee!!!
Onpahan laitettu jotain hidastamaan...ja mietin laittasko koiran nukkumaan kanalan aulaan jos se viel bähä karkottas häiriötekiää!Vaikka...mietin sitä jos sinne joku tyyliin orava tulee...pysyykö tuo iso koira verkon oikeella puolella,et ei mene verkosta läpi.Sisätilassa ku on vaan kana verkko häkkien seinissä.
Mutta Bertta sai oikeet munat alleen.Oli äkänen emo kun menin ottamaan vanhat munat pois alta.