Varotukset kaapin kestävyydestä, tai kestämättömyydestä tulivat aivan liian myöhään

Taas katkes nettiyhteys ja puhelinyhtiön sedät kyselivät mun modeemin väriä

Tulevat huomenna käymään. Mutta onneks alko nyt jo pelittään, ainaki toistaseks...
Kaappi on kanalassa ja sinne on jo munittu eka muna! Tässä projektini kulkua.
Tässä kaappi nurinpäin. Naulasin pohjaan tollaset laudat ja taustalevyksi leikkasin tukevaa muovia, jonka hakkasin paikoilleen nauloilla.

Rohkenin tutustua uuteen vempaimeen; se on ku porakone mutta poranterän paikalla on saha! Mikä sen nimi on??? Vitsi että oli kätsä leikellä sillä! Pelotti kyllä että terä katkee ja sinkoo mun silmään tai jotain, joten irvistyksen kera aina sillä leikkasin, mutta haavereitta meni, onneks. Tykästyin siihen vehkeeseen niin että leikkasin sillä ton taustamuovinkin!

Sillähän voi leikata vaikka mitä! Varmaan siivutan kurkut ja porkkanat ja leivätki sillä tästä lähtien

Toinen positiivinen muutos oli se että suhteeni vasaraan ja nauloihin on muuttunut. Ennen ei onnistunu millään. Ei millään nauloilla eikä millään miljoonista vasaroistamme. Mutta tänään löytyi yhteinen sävel!
Tässä kaappia edestä. Laitoin tollaset kumijutskat jaloiks, pitämään ees vähän mahollista kosteutta pois alaosan puusta.
Sitten mie nikkaroittin tollasseen parvekkeen ylimpään loossiin, joka siis kooltaan pienin. Parveke tuo vähän lisätilaa sekä hyvän telineen jolle lennähtää
Tässä kaappi paikoillaan. Alunperinkin jo meinasin sen tohon seinän eteen laittaa - tai siis minkä SEINÄN, siis on rautaverkon

- ja siks laitoin taustalevyn muovista ku meinasin että jos vettä sataa (ennen ku laitetaan ne kauheet pressut kanalan ylle) niin ei ihan heti kaappi kastu.
Tollatteet tikapuutkin nikkaroittin. Kyllä se konesaha on sitten iiiiiihana! Julistan sen täten naisen monesko-se-nyt-olikaan-vuorossa parhaimmaksi ystäväksi
Ja lisää kuvaa kaapista...
Eka kuikuilija
Illalla kun kävin tarkastamassa yöpuutilanteen, kurkkasin kaapistoon ja sieltä löytyi jo eka muna!

Hyvin toimii!
Konesahasta innostuin niin että tein pienempäänkin kanataloon uudet orret, mutten kuvaa ottant. Vitsi, nyt ku mä opin sitä sahakonetta käyttään ni mähän VOIN LUODA VAIKKA MITÄ!

Vaviskaa kaikki te jotka pelkäätte naista visiolla & tahdolla mutta ilman taitoa!