Kädenvääntö KP:n kanalassa

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Volmari

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Kotopullaki kirjoitti:
jamppa kirjoitti:Vempula, olet aika VEMPULAN saanut haaviisi! :smt005
Oon kyllä huomannu!! Jampula ei osaa ottaa kovin vakavasti miltei KOSKAAN.... :smt047
Ja ei se kyllä oikeen voikaan ottaa....ainakaan mun seurassa :smt005
asf130

Viesti Kirjoittaja asf130 »

Kyllä ku kattelee teijän touhuja niin päivä päivältä odttaa Teppanan tapaamista ja kaikkien muiren kansa :smt005
Haaveilija

Viesti Kirjoittaja Haaveilija »

Voi KP! Oot kyllä sankari! Puolustat urheasti raasutyömiehiäsi, kyllä siitä suklaat ansaitsee! Sen hyvän maineen lisäksi! Vitsi, vieläkin naurattaa: "tää kyl osaa kreikkaakin..." :smt005
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Johan on ollut KP:llä seikkailut... Olisit kysynyt niiltä naispoliiseilta,että:" Eikö nämä olekaan naamiaiset?" :smt005
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

:smt005 :smt005 Ei tarvitte kuin kirkossa käyrä ja sit tääl on jo tapahtunu tai siis kyproksel on siis tapahtunu vaik mitä!! :smt002 KP eksyy kuiteski venäjän koneeseen!! :smt005
Haaveilija

Viesti Kirjoittaja Haaveilija »

Eepi kirjoitti::smt005 :smt005 Ei tarvitte kuin kirkossa käyrä ja sit tääl on jo tapahtunu tai siis kyproksel on siis tapahtunu vaik mitä!! :smt002 KP eksyy kuiteski venäjän koneeseen!! :smt005
Tai siis talutetaan Kyproksen suunnan lentokenttävirkailijoiden puolesta Natasha oikean maan terminaaliin, kun raasu ei ymmärrä kreikkaa... :smt003
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Niin, saas nähä millanen seikkailu mun Suomen reissustaki nyt tulee. Asiaahan ei lievennä yhtään se että mulla on venäläinen etunimi. :smt003 Voipi olla että Pietarin tms. kautta joudun tulemaan...
Mää oon niin ootellu niit polliisei uusintavisiitille. Mutta eivät ole tulleet kuin unissani: joka yö nään painajaisia että meille hyökkää miehiä mustissa, yhtenä yönä 3, toisena 20... Tulisvatten ny et pääsisin näist painajaisist eroon. Aattelin meinaan tehä heille jääkaffet ja antaa kananmuniakin mukaan, kun myö ollaan ny sovussa :smt002
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

Mites multa olikin jääny nää Kotopullakin viimeisimmät seikkailut väliin :smt017 Voi herrijee, kyllä sulle sitten sattuu ja tapahtuu! Ja olipas paskamaisesti sanottu siltä naispoliisilta. Mikäs hemmetin rinsessa se nyt sitten oli, että voi tollalailla ihmisiä arvostella.
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

Voi että :smt005 :smt010 Kun ei tiedä itkiskö vai naurasko!
Mitähän seuraavana. Luulen kyllä ettei heti poliisit tuu uusintakäynnille. Mutta oli se todella tökerösti sanottu siltä nais poliisilta!! Hei jos se tulee mukaan uusinta visiitille, niin sulje se vähäksaikaa kanantarhaan!!
Kotopullaki

Mä oon ton naispollarin halveksivan ulkonäköarvostelun jälkeen vähän miettiny että mitäköhän paikalliset naiset tekee ja miten pukeutuu kun niillä rempataan. Että josko ne vaan sipsuttaa korkokengissä varoen tarttumasta minkäänlaiseen remonttityöhön ja tilailevat netistä uusia mööpeleitä...? Mä teen remonttihommista mitä pystyn ja samalla hoidan elukat ja ei niitä hommia voi korkokengissä ja siisteissä vaatteissa tehä. Sillä ne pollaritkaan ei kaiketi uskonu että oon tän talon emäntä...
Huvittavinta oli meidän yhen uuden työmiehen kommentti eilenä. Hää tuli muitten työmiesten mukana eikä kukaan esitelly hälle mua talon emäntänä. Minä kiikutin kaikille aamukaffet strastuitsea kailottaen ja kysyin josko kaikki on harasoo. :smt003 Sitten mä pinkasin kanatarhaan ja painoin siellä hommia ku tuli persuuksissa ku piti keritä maalaamaankin. Hetken päästä satuttiin nokatusten tän uuden työmiehen kanssa ja hän kysyi mistä maasta olen. Kerroin mistä oon, ja hän kysyi "Oletko sä töissä tuolla kanatarhassa?" :smt005 Mikskäköhän pohataks se mieheeni luuli kun oletti että se on kanatarhaanki palkannu kallista suomalaista työvoimaa!!?? :smt005 No, nyt hääki tietää että mä oon orjatyövoimaa täällä ja vähän erilainen "emäntä" :smt002
mirri

:smt005 Voi työmies raukkaa, mahto sit nolottaa. Vai meinaakohan että on pohatta osannut kouluttaa hyvää työvoimaa itselleen!
Voi kyl täällä suomessakin saa sääliviä ilmeitä osakseen, kun hiihtää meneen vanhoissa farkuissaan, ja virttyneessä villapidassa pitkin pihaa. Viel kun mulla on tää karvelo, vähän valloillaan, niin voi sielkin välil roikkuu olkea ja muuta mukavaa ( sulkia, sontaa ja sittiäisiä :smt005 ) Niin kyllä on nähtävyys. Ei näitä hommiaan voi tosiaankaan tehdä korkkareissa, eikä missään pikku hamosessa.
Viikonlopulla oli paha: miehen serkku tuli, ja ajo ensten ohi kovaa... ja sit kauhee u-käännös tääl pikkutiellä. Samaa vauhtii takas, paniikki jarrutus mein kohdalla. Äkkii autosta ulos ja hirvee selostus päälle...pälä pälä pälä... (lopun sai selvää)
Niil oli kauhee kiire johkin!
No sit nää kysyy, AI TEILLÄ ON OIKEEN AUTOKIN?
Minä sitten vastaamaan että ooon jooo. Ja on meillä sähkö ja puhelinkin :smt019
jos joku on käynyt kattomassa siinä kartaa munanettiläisistä, niin mehän ollaankin niin keskeisellä paikalla että jos on kiire niin tänne nyt väkisinkin osuu :smt005
Yhtään itseäni kehumatta, niin on se juttu liikkunut, että ton mun Ukkokullan asiat ei oo kohdillaan.
Sillä on joku kanahörhöduuseri täällä!!!
Sokerina pohjalla, kiskoin perässäni viel keltasta lumikolaa. Ai miks, no siihen oli niin kätsä lakaista roskia haravalla!
Kotopullaki

Kiitos Mirri, sain hyvät naurut!!! :smt005 Näin ihan selkeesti miten sä hiihdät mennä haravan ja lumikolan kanssa, hommia on niin ettei tiedä mistä alkais, muttei näy stressin häivää. Ja sitten paikalle kaahaa kaupunkkilaisia sukulaisia joilla on KIII-IIII-RUS! :smt005
Mä luulin että mun poliisiasemakeikka ois viimenen niitti sukulaisten silmissä. Muutenkin papukaijamerkkini ovat reippaasti miinuksella ja aattelin että tää vie mut ihan pohjalukemiin. Mutta, hämmästykseni olikin suuri kun kuulin että sain kehuja! Meinasin saman tien lähtee asemalla uudestaan, plussapisteitten keruuseen :smt005
Oottekos te nähneet sitä Bridget Jonesin elämä -leffaa? Mulla tuli mieleen että tää mun elämä on välillä vähä samanlaista. Ja sitten mä muistin kuin se Bridget joutu jossain Thaimaassa vankilaanki ku joku kundi oli laittanu sen matkalaukkuun huumeita. Ja sit ku mä muistin tän leffan, ni mä muistin et meijän pihal kasvaa yks verso kannabista. :smt005 Noku se meijän Rocky-kyyhky tykkäs syödä kannabiksen siemeniä, ja sitte mä vaihoin sille puhtaat ruuat päivittäin ja kippasin vanhat ruuat isännän kukkapuskaan. Ja isäntä kasteli kukkiaan ahkeraan. Ja eikös sieltä töröttäny yks kannabiksen verso yks kaunis päivä! :smt003 Mä lähen ny kiskoo sen verson irti ettei täst ny vaan seuraa mitää vankilareissui. Mä en millään taho uskoo että pollarit jaksais kuunnella mun tarinaa Rocky-kyyhkystä, ja vieläpä uskoa sitä... :smt003
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

:smt005 Mä täälä melki kierin lattialla :smt005
mirri

:smt005 älä nyt sit laita palaan sitä ruohoa....
Se kavaa tääl meilläkin hyvin mokoma. Viimekesänä kokeilin. Ja säästin siemenpussia ku silmäterää. Siinä kun on se teksti että EU.n hyväksymä lajike. Ei sitä tiedä koska joku taas jotain ilmoittelee...istuishan toi tämmöselle hihulille kun nenä päähän :-"
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

:smt043 :smt043 :smt043
Hyvää huomenta!! :smt043
Vastaa Viestiin