Kädenvääntö KP:n kanalassa

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
kanamummo

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Aivan, Mimmi, aivan! Tai just ennen kun on kun soipa mehto :smt005
Maxi: Juu kyllä toi on jo atomipommiosastoa, käytetään vain viime hädässä
:smt002
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Jahas, täällä aletaan pohtia jo ns. järeempiä aseita :smt005 Vielä ei hätä kanalassa ole kuitenkaan niin suuri, joten jatkan tätä hermokisailua :smt003
Käytiin tänään lekurissa poistattamassa tikit mun päästä. Oli pakko mainita lääkärillekin että eilenäkin löin pääni (tosin toisen puolen kalloa, enkä ees lujaa) siihen samaan rautaan kanalassa ja että mieheni ei vieläkään suostu poistamaan niitä rautaritilöitä sieltä. :smt002 Vähän se paheksuvasti mulkas miestäni, muttei tarpeeks vakuuttavasti :smt009 Oisko laskeskellut mielessään kui pal sais taas rahaa mun seuraavasta pään operoinnista :smt013
Mutta en luovuttanut vielä. Sitten mentiin rakennustarvikeliikkeeseen, jossa kierrellessäni löysin raksamiesten kypäröitä. Esittelin ne miehelleni kanalakypäröinä :smt003 Eikä tää oo ees nalkuttamista! :smt005
Martta

Viesti Kirjoittaja Martta »

Mites tämmöinen periteinen eli menet ja otat ne pois??! Meillä toimii todella hyvin, meillä alkaa kaikki remontit siten että ehdin repäistä jostain kohtaa paikat rikki ja sitten on pakko miehenkin osallistua :smt047 Vai onko liian rajua sinne kulttuuriin? Parashan olisi, että mies saadaan uskomaan itse keksineensä jonkun hyvän idean minkä on sinne päähän onnistunut ujuttamaan :smt045
Kotopullaki

Kyllä minäkin teen ite mitä pystyn; jos ootan mieheni tekevän, voin odottaa hamaan tulevaisuuteen :smt003 Mutta nää on hitsattu kiinni, monesta kohtaa ja on jykevää rautaa. Sitten joku kaunis päivä kun ne leikataan pois, veikkaan että siihen hommaan tullaan tarviimaan 2 miestä: 1 joka osaa leikata paksua rautaa sillä koneella ja toinen mikä pitelee irtoavaa rautaritilää niin ettei se romahda tuhoa aiheuttaen. Olen päätellyt että tuota en voi tehdä yksin, joutumatta taas jonkun kirurgin käsiin. :smt005
Ja onhan se hyvä että jos kotona tehdään jotain muutoksia, niin tehään ne niin että mies ja vaimo on samaa mieltä asiasta. Mieheni ei ihan vielä oo samaa mieltä kanssani, mutta piakkoin ehkä... :smt002
Martta

Viesti Kirjoittaja Martta »

Sitten on parempi olla miehen siunaus ilman muuta. En minäkään tuommoiseen urakkaan yksin alkaisi. Joskus miehelle pitää antaa semmoinen alkusysäys särkemällä paikkoja vaikka samaa mieltä oltaisiinkin, niin alkaa tapahtua.
siimis

Viesti Kirjoittaja siimis »

Jatka vaan pehmittämistä, kyllä se kohta myöntyy! :smt023
asf130

Viesti Kirjoittaja asf130 »

käy ostamas sille sun miehelle jotain erityistä ja kysyt lempeällä äänellä että voiko sen ottaa pois koska sinä meinasit kuolla siihen rauta tankoon mikä lie ja sanot että se olisi tosi rakkautta jos sen poistai. noh siinä pari vinkkiä ja jos multa kysyttäis noin niin myöntyisin heti(en tiedä minkälainen sun miehes on[ehkä on etteen tiedä])
Kotopullaki

Kiitos Asf130, mutta pahoin pelkään että mun mies on vähän vaikeempi pala... :smt003 Maunu-muori haukkuu miestään Jääräksi ja mä olen jo nimennyt omani Jäärä II:ksi :smt005 Alun alkaen tein sen virheen että esiinnyin super-vahvana viikinki-naisena joka tulee SUOMESTA sarvet harallaan, puskee läpi harmaan kiven ja tekee vaikka mitä ilman kenenkään apua! Nyt jos tämä alunperin härän ulkomuodon saanut nainen alkaa räpyttelemään silmäripsiään ja esittämään voimatonta, niin... ... ei :smt009 mene läpi.
Räpyttelyt ja kokkaamiset sun muut hellittelyt on taakse jäänyttä elämää. Nyt laitetaan ketunhäntä kainaloon ja punotaan uusia juonia :smt002 Ja tää munis on tulvillaan mitä viekkaampia naisia! :smt003 Terv. nimim. Uusia kieroiluja otetaan vastaan :smt002
asf130

selvä elikkäs täällä vois pitää oppitunnin kieroilun saloihin vai jätetäänkö sekin teppanalle :smt030
Kotopullaki

Jos me munistapaamiseen tää luennointi jätetään ni siin on kaks vaaraa:
- kukaan ei muista seuraavan päivän mitään mitä on puhuttu
- kukaan ei saa seuraavan päivän selvää omist muistiinpanoistaan
Kyl tää munisforum kaiketi on paras keino, ku täält näkee seuraavanaki päivän mitä on tullu opiittuun :smt003
asf130

kyllä se tästä lähtee kun ottaa vahvaa kahvia *köh köh* ja urku auki niin paljon kun röörit antaa myöden :smt005 nyt kyllä menee off topic mutta täällä vissiin saa mennä överiksi ja kunnolla vai mitä :smt047
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Aijaijai.. mikä kardinaalimoka Kuva Kuva

Vaikka me kaikki tiedetään, että nainen pärjää samoissa hommissa kuin mies anytime, niin koskaan, siis ikinä, milloinkaan sitä ei saa paljastaa, vaan olla vaan ihan Kuva

Pitää vaan olla ihan Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
asf130

tiedän tuon jutun ei kaikki mutta kyllä jotkut naiset rundaa 60 tonnia rekoilla eiku ajoneuvoyhdistelmällä(kirjainhirviö :smt005 ) ja on sitten sellaisia tapauksia jotka väittää olevansa parempia kaikessa kuin mies(ei aina ole näinkään[en halua mollata naisia tai tyttöjä, mutta on henkilökohtaisia kokemuksia tälläisistä ns. nirppanokista]) kaikkien pitäis arvostaa toisiaan eikä mollotta asioista ja olla kavereita muttakun ei ole asiat näin :smt018
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

Meillä se ainakin menee niin, et jos haluaa, et jokin tulee tehtyä, niin parempi siitä tulee, jos tekee itse. :smt002 Ukon tekemistä saa ensinäkin odottaa, parhaassa tapauksessa vuosia ja sit se toteutus ei läpäise edes mun vaatimuksia. :smt005
asf130

ymmärrystä tulee täältä kun ittenkin olen vähän laiska vaikka työssäoppimassa Karimaan puutarhalla kokemäellä olen ollu 2 vk ja vielä 3 vk sitten on kesäloma [-o<
Vastaa Viestiin