Tää on sit jännä väritys näillä.. mikähän sille mahtas olla oikee nimitys - näyttävät ihan joltain riistalinnuilta! (Naapuri kasvattaa kyl fasaaneja... )
Pitihän tätä haudontaa päästä minunkin kokeilemaan, koska kanat itse eivät viitsi. Rakensin inez59 ohjeen mukaisesti hautomakoneen, mutta minulla akvaarion tilalla on Högforsin valurautainen uuninpesä kooltaan 30 x 40 cm. Eristin uunin ulkopuolelta 5 cm:n paksuisella lasivillalla ( luukussa 2,5 cm ) , villan päällä on alumiinifolio villapölyn ehkäisemiseksi.
Pari vuorokautta meni lämmön ja kosteuden säätelyyn. Eilen laitoin munat hautomoon. Nyt vaan käännellään ja odotellaan
Suuret kiitokset inez59, kun laitoit hautomakoneesi rakennusohjeen tänne meidän muidenkin käytettäväksi.
Heheeee.. pian on mullakin hautomo. Akva (vanha terrakäytössä ollut) on, paffilaatikko on, styroksia on... Ritiläkin löytynee, sekä alle tuleva astia.. enää ei tarvita kuin tuuletin ja mittarit ... JIPIIIII Vähänks olen innoissani... tuota on _pakko_ kokeilla tän kesän aikana, ihan pakko