Vihdoinkin kotona!

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

jamppa

Vihdoinkin kotona!

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mä olen tässä nyt koko päivän odottanut Ann75:n soittoa, että tiput ja kukot saa hakea niiltä....
Ja nyt ne on täällä!!!!!
Tiputhan tuli siis smarilta... Ann75 vaan oli mun hovitipukuski :smt005
Hommasta teki tuskaisamman kun smari, minnimanni ja ann75 kaikki vuorollaan laitto yksäriä tai soitti, että tiput kuolee laatikkoon! Niillä oli vissiin vähän kuuma sielä... :smt017
Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, tiput oli pirteitä ku Jamppa yöllä kello 2 kun pitäis nukkumaan mennä :smt003
Hienoja uusia lapsia sain :smt007
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Sori Jamppa. :smt005 Mä pelkäsin ihan hirveesti ensin että ne paleltuu ja sit että ne paistuu ja läkähtyy. Se olis vielä ollu täysin mun vika ja tuntu ihan hirveeltä että jos pikkuisille käy jotain hirveitä! Nyt on kyllä helpottunu olo. Laita sitten kuvia mullekkin kun kasvavat. :smt060
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

galleriassa kuvaa jo.. anteeksi kun mä oon niin höselö kans ](*,) :smt115 #-o
jamppa

Eihän tossa mitään! Sainpahan siinä odotellessa siivottua tätä "sikalaa" :smt005
Eikä toi lintujen kuskaaminen mitään helppoa ole, ei todellakaan!
Joko ne jäätyy, paistuu tai tukehtuu. Milloinkaan ei voi tietää tarkalleen kun ne ei osaa onnettomat itse kertoa!
Parastahan olis jos ei tarvis koskaan kuskata, mutta silloin mä en saisi noita hienouksia ollenkaan :smt017
Siellä ne näytti kaikki nukkuvan tyytyväisenä äsken kun kävin kurkkaamassa :smt015
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Hienoo että ne saunotut tipit voi yhtä hyvin kuin jamppa ite kunnon baarireissun jälkeen :smt005 . Ei tarvi huolta kantaa kun toi jäbäkin selvii kaikesta niin kai sen tiputkin selvii kaikesta. MUTTA JAMPPA lupaa että et savusta niitä tipuja, ei ranskalaisia viikkoon :smt005 :smt005
jamppa

Lupaan lupaan :smt003 Ei ranskiksia!
smari

Tää on varmaan tosi tyhmää, mutta mulla on ikävä mun pikkukukkojani. :smt060 Vaikka oikeesti on niin hienoa että ne saa omia kanoja!

Mäkin muuten sain tänään ihan uutta, mutta ne on vielä munia...
jamppa

Mitäs munaa sait?
smari

:smt005 :smt005 :smt005

No ne on kalkkunoita, butteja. Kurinamasu oli niin mukava että toi. Jännää, kun meillä ei oo ollut kalkkuja ennen.
jamppa

Heh, mullo vähä sama tilanne... Kurinamasun kalkkunoiden munia koneessa!
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

KADE :smt019
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

Jokos on Smarin munat koneessa? Mikä niillä on haudonta-aika, onko pidempi kuin kanoilla?

Mä oon toipumassa "suuren seikkailun" rasituksista, mut tietty kävin vielä hakemassa tyttöviirut Smarilta tulleelle poitsulle haaremiksi (ei tullut kuin jotain 160 kilsaa siitä reissusta). Nyt on viirut kotona kaikki (yhteensä 7) ja juttelee kivasti sillai vienosti pulputellen, ne on niin sulkkuja :smt055

Oli kiva maakuntakierros, näin tosi nättejä kanaloita ja kaikkia muitakin mahdollisia elukoita, kyllä kannattaa tarjoutua kuskaamaan pieniä ja isompia lintuja, kun samalla pääsee näkemään ihania idyllisiä maalaispaikkoja ja kaupan päällisiksi tutustuu tosi kivoihin ihmisiin :smt001

Jamppa: onhan kaikki tirpat vieläkin hyvässä vedossa ja pitää jöötä puolitehoalhoille? Mä hain Artolta nuo viirut ja mainitsin että sulle tuli uusia kukkoja, se kysyi tietenkin heti et mitä tuli ja uhkas tulla käymään (mä oon vaan niin käsi etten uskaltanut sanoa mitä ne oli mitä tuli, kun aina sekoitan ne rodut :drunken:)

Kunhan saadaan Smarin viirukukko hommiin ja viirutytöt munimaan, niin sit ei muuta kun vuokraan sulta koneesta pienen viiruyhdyskunnan verran tilaa ja katsotaan saadaanko pikkuviiruja aikaiseksi, voi mä en malttais odottaa millään :toothy8:
jamppa

Kaikki tirpat on voimissaan! Pirteitä ku peipposet! Ruoka tuntuu ainakin maittavan...
Nyt on jo tehoalhot täys vauhtia nekin, juoksee favojen yli/ali/jalkojen välistä hirmu vauhdilla! Ovat tyytyväisiä kun saiva uusia leluja :smt003

Nyt sun täytyy kyllä Ann75 siirtyä tuonne rotuesittely puolelle opiskelemaan! Noihan oli Brahmoja, kulta ja hopea, sit toi favo!

Ei sun mukaan tarttunu Artolta muita ku viirut? Mul aina jotain tarttu vaikka meni vaan jotain tiettyä hakemaan :smt003
smari

Ann taitaa ollakkin kova täti kun selviää ilman heräteostoja! Kiva kun sait noin monta viirukanaa ostettua, siitä se lauma lähtee lisääntymään :smt003
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

:smt005 Vai puolitehoalhoja :smt005
Vastaa Viestiin