Jokos on Smarin munat koneessa? Mikä niillä on haudonta-aika, onko pidempi kuin kanoilla?
Mä oon toipumassa "suuren seikkailun" rasituksista, mut tietty kävin vielä hakemassa tyttöviirut Smarilta tulleelle poitsulle haaremiksi (ei tullut kuin jotain 160 kilsaa siitä reissusta). Nyt on viirut kotona kaikki (yhteensä 7) ja juttelee kivasti sillai vienosti pulputellen, ne on niin sulkkuja
Oli kiva maakuntakierros, näin tosi nättejä kanaloita ja kaikkia muitakin mahdollisia elukoita, kyllä kannattaa tarjoutua kuskaamaan pieniä ja isompia lintuja, kun samalla pääsee näkemään ihania idyllisiä maalaispaikkoja ja kaupan päällisiksi tutustuu tosi kivoihin ihmisiin
Jamppa: onhan kaikki tirpat vieläkin hyvässä vedossa ja pitää jöötä puolitehoalhoille? Mä hain Artolta nuo viirut ja mainitsin että sulle tuli uusia kukkoja, se kysyi tietenkin heti et mitä tuli ja uhkas tulla käymään (mä oon vaan niin käsi etten uskaltanut sanoa mitä ne oli mitä tuli, kun aina sekoitan ne rodut

)
Kunhan saadaan Smarin viirukukko hommiin ja viirutytöt munimaan, niin sit ei muuta kun vuokraan sulta koneesta pienen viiruyhdyskunnan verran tilaa ja katsotaan saadaanko pikkuviiruja aikaiseksi, voi mä en malttais odottaa millään