Ompa hyvä palsta!!
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Ompa hyvä palsta!!
olen vielä aika uusi palstalainen, ja nyt innolla hakerasti lueskellut kommenttejanne. On ollut kiva oppia uusia asioita, vaikken ihan munanen kana asioissa enää olekaan. Olen mennyt kananhoidossa ennen eteenpäin mutu-tuntumalla sekä kirjallisuuden avulla. Myös tutut kanaihmiset ovat auttaneet.
teidän avullanne olen saanut uusia ruokinta- ja hoitovinkkejä, ja olen vieraillut kotisivuillanne ja kuvienne avulla saanut hyviä vinkkejä kanalaani varten. Kanani pääsivätkin nyt suurempaan asuntoon, kun hevoseni muutti appelaan, niin parvi peri tyhjäksi jääneen hevoskarsinan (3 x 3 m) Kanojahan minulla on 13 ja 2 kukkoa.
Olen kyllä onnellinen että löysin palstan, ja vielä näin aktiivisen!!!
teidän avullanne olen saanut uusia ruokinta- ja hoitovinkkejä, ja olen vieraillut kotisivuillanne ja kuvienne avulla saanut hyviä vinkkejä kanalaani varten. Kanani pääsivätkin nyt suurempaan asuntoon, kun hevoseni muutti appelaan, niin parvi peri tyhjäksi jääneen hevoskarsinan (3 x 3 m) Kanojahan minulla on 13 ja 2 kukkoa.
Olen kyllä onnellinen että löysin palstan, ja vielä näin aktiivisen!!!
Tervetuloa vaan foorumille. Paitsi hyviä neuvoja, täältä tarttuu myös hiipivä hulluus: "Oikeastaan meille mahtuisi vielä tuonkin rotuisia kanoja ja pari kesäpossuakin menisi samalla vaivalla..."
Käyhän Hiltalla katsomassa mustakalkkunoita ja rupea tinkimään sieltä tämänkesäisiä poikasia
Ne menevät mainiosti kanojen kanssa, ainakin meillä elävät sulassa sovussa. Ja ken on sen kalkatuksen kuullut, ei voi sitä unhoittaa 
Käyhän Hiltalla katsomassa mustakalkkunoita ja rupea tinkimään sieltä tämänkesäisiä poikasia

- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Jaahas...vai että mun kalkkukakarat sitten myydä sujautettiin annemarillePaltsi kirjoitti:Käyhän Hiltalla katsomassa mustakalkkunoita ja rupea tinkimään sieltä tämänkesäisiä poikasiaNe menevät mainiosti kanojen kanssa, ainakin meillä elävät sulassa sovussa. Ja ken on sen kalkatuksen kuullut, ei voi sitä unhoittaa

Se on totta, että kalkkunoiden äänivalikoima on aivan mahtava! Arvatkaapas mitä? Tänään kuulin ja näin, kun himpun vaille kolmikuinen kukko kalkatti ekaa kertaa! Ja jännintä oli, kun Asko (aikuinen kukko) rupesi kalkattamaan vastaavalla, huomattavasti normaalia korkeammalla äänellä. Aivan kuin oisi opettanut, että näin tää menee.
Tosiaan annemari...meille saapi tulla käymään ja vois noiden kalkkupenskojen lisäksi löytyä (kulta)brahmakukkopoikakin kyytiisi kotimatkalle