Alkava rottasota

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Ainakin meillä toimii hyvin. Kissat metsästävät kanojen seassa hiiriä, mutta eivät koske tipuihin. Kanat ja kukot taitavat suojella tipujaan sen verran, että kissat ovat oppineet kunnioittamaan niitä. Ainoat, minkä lähelle en kissoja päästäisi on viiriäiset. Ne liikkuvat niin saalismaisen äkkinäisesti, eivätkä pysty puolustautumaan, että taitaisivat olla kissoille liian suuri houkutus.

Hämmästys on kyllä välillä suuri, kun kissat pihalla hoitelevat räkätit ja harakat..
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Mulla on tämmösiä rottakoiria:

Kuva

Kuva

Näistä ei ihan hirveästi oo apua rottajahdissa... :smt017

Miksi muuten kaikki rotat ei näytä tältä?:

Kuva
flai

Viesti Kirjoittaja flai »

^ Ihania! :smt005

Meiltä löytyy kanssa tuota lajia olevia rottia, sekä yhtä hurjia rottakoiria. :smt001
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Nätti rotta mut miks mun tekee aina mieli taputtaa niitä...lapiolla? :smt005
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Jatiskalle meinasin vastatakki, että kattoo Mimmin kuvia! :)
Meillähän superhyvä rpttakissa piti palauttaa veljelle, kun se ei ollut tottunu kanoihin ja tappoi heti yhen alhoistani :smt013

Nuo lemmikkirotat on eriasia. minä penikkana aina haaveilin sellasesta.
Tius^^

Viesti Kirjoittaja Tius^^ »

ei oo kokemusta noista pikkupiipittäjistä ja kyllähän noi makaa häkin vieres ja kyttääkanoja mutta ku ne ei pääse käsiks niihi :smt003 koira varmaan hoitais vaan niitä :smt003
Mar-jatta

Viesti Kirjoittaja Mar-jatta »

Jyrsijäongelmaa täälläkin. Joku viskoo kanalasta kanalakeittiön puolelle eristeitä ja pehkua siinä samalla. Ja joku on tehnyt reiän puolionttoon hirteen, ison reiän. Eli vissiin rottia meilläkin kanalassa.
Meillä on kaks "kaupunkilaiskissaa". Voi että ärsyttää, kun on kaks kissaa talossa, eivätkä ne tee mitään! :smt013 Sisällä ovat kyllä hyviä pyydystäjiä, mutta ulkona ei.
Ollaankin tässä pikkuhiljaa alettu puhelemaan kunnon hiirikissan ottamisesta. Tuo "pikkuhiljaa" kyllä alkaa aika vikkelään muuttua pikatoiminnaksi tuon linkin jälkeen! Ruokintapöydillä satoja rottia... :smt107
Terhi

Viesti Kirjoittaja Terhi »

kanamummo kirjoitti:Nätti rotta mut miks mun tekee aina mieli taputtaa niitä...lapiolla? :smt005

samoja visioita... :smt005
Vastaa Viestiin