Ootteko tehny uuden vuoden lupauksia? Miten juhlitte vuoden vaihtumista? Onko kanalaan/lintulaan liittyviä uusia suunnitelmia? Tai muihin eläimiin liittyviä suunnitelmia?
Itselläni ei oo enää omia eläimiä, mutta pikkuisen (tai välillä vähän enempikin ) kukkuisi mielessä, että muiden eläimiä voisin kyllä hoitaa...(kuka tarviis hoitajaa? )
Täällä alkoi jo eilen rakettien paukuttelu ja se jatkui pikkutunneille saakka. Vuosi sitten se jatkui jonnekin helmi/maaliskuulle saakka...ei oo kovin kiva herätä "pommitukseen"...
Hyvää uutta vuotta!
Ja Hilta , lämpimät onnittelut valmistumisesta (tosta jouluketjusta luin)!
Mulla ei ole uudenvuodenlupauksia. Pitäisköhän keksiä jotain. Vielähän tässä ehtii miettiä.
Kyllä, ’lainaeläinten’ hoitaminen on tosi mukavaa ja saa samalla olla avuksi. Toivottavasti löydät sopivan/sopivia! Mä sain ilokseni hoitaa toissa kesänä meidän naapurin kanoja, kun naapurit itse oli lomamatkalla. Oli se kyllä niin mukava pesti!
Minulla on kananhoitokokemusta jo useammalta uudeltavuodelta, joten uskallan väittää, ettei kana kanalan orrella nukkuessaan paljon uudenvuoden paukkuja pelkää. Kameravalvonnasta olen kanojen käyttäytymistä seurannut, ja kuten muinakin talviöinä, kana laittaa pään siipensä alle ja nukkuu tyytyväisenä. Kesäöinä ukkonen aiheuttaa enemmän levottomuutta kanoissa kuin uudenvuodenraketit.