Heips!
Kuka olen:
Olen 22-vuotias nainen (miellän itseni mieluummin tytöksi vielä) Järvenpäästä. Asustelen avopuolisoni kanssa omakotitalossa täällä 1800 neliön tontilla sileäkarvaisen collien, kanin, sekä neljän gerbiilin kera. Tällä hetkellä opiskelen itse ja mies käy töissä. Harrastuksiini kuuluu piirtäminen, valokuvaaminen, kaikenlainen käsillä tekeminen ja nikkarointi, eläimet, koiran kanssa kaikenlainen puuhastelu (toko/tottis, haku, rauniot, näyttelyt/mätsärit).
Olen pikkutytöstä saakka ollut todella eläinrakas ja "maanläheinen" ihminen. Lemppariohjelma (mitä tulee edelleen katsottua) oli aina ehdottomasti avara luonto, joka tuli lauantai- iltaisin ykköseltä, jos tämä sattui jäämään näkemättä, piti sunnuntaina herätä kukonhuudon aikaan katsomaan uusinta. Unelmanani olisi työskennellä eläinten parissa ja hommata lopulta talo/tontti vanhasta maatilan pihapiiristä, mutta tokkoopa tulee koskaan toteutumaan. Haaveita on hyvä olla. :) Tykkään kaikista eläimistä karvoihin, sulkiin, taikka suomuihin katsomatta, mutta minulla ei vielä toistaiseksi ole ollut kun näitä karvat omaavia yksilöitä (haaveissa ollut kyllä käärmettä ja liskoa ja kalaa ja...).
Meidän elämää pääsee vakoilemaan blogista, josta myös näkyy jo nykyiset lemmikit: http://kaikenkarvainenperhe.blogspot.fi/
Viiriäiset:
Idea viiriäisiin lähti keväällä 2015. Minulla ei vielä niitä ole, mutta toivon mukaan alkukesästä on. :) Tällä hetkellä rakenteluprojekti on käynnissä, että saadaan linnuille koti pystyyn. Enkä halua ottaa eläimiä ennen kuin niille on puitteet valmiina. Tätä projektia pääsee seuraamaan
TÄÄLTÄ.
Kanala-haave:
Näkemykseni ja ajatukseni ovat nyt täällä foorumilla pyöriessäni päässeet jostain kumman syystä SUURENEMAAN. Eli entinen ajatus 4 m2 kanalasta ja noin 5 kanasta, jotka olisivat tehareita, ei enää miellytäkkään. : D Sen takia varmasti tämä projekti viivästyy, koska luultavasti on nyt niin, että joudutaan tekemään kanoille ihan isompi erillinen rakennus. :'D Rotumieltymyksetkin ovat muuttuneet tässä alkuajatuksista (hy-line brown), sekalainen sakki on kaikkein kivoimman näköinen, mutta araucanat kiehtovat kovasti. :)
Toivotaan, että edes joskus saataisi tännekin niitä potpotteja. : D