Siitosmunat ja Stronghold/muut loislääkkeet?
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
sannikki
Siitosmunat ja Stronghold/muut loislääkkeet?
Lähdin nyt vielä varmistelemaan täältä, että eihän siitosmunia voi kerätä strongholdin varoaikana?? Olen mättänyt hienot munat metsään nyt, jos on pienikään riski ettei haudonnassa onnistuisi niin en haluakaan kerätä sellaisia munia
Ell ainakin sanoi että niitä on turha haudottaa 
-
Maattari
- lindell
Re: Siitosmunat ja Stronghold/muut loislääkkeet?
Eikös strongholdia voi antaa tiineelle ja imettävälle nartulle? Sen perusteella kuvittelisin että stronghold minia voisi hautoakin. Itse olen hautonut ivomec munia ja terveitä hyviä kanoja niistä kasvoi.
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
-
pirpeliini
Re: Siitosmunat ja Stronghold/muut loislääkkeet?
Mie annoin 3 viikkoa sitten kolmelle kanalle kalkkijalkaan Strongoldit. Silloin kysyin kun yks kana hautoo, jotta voinko sillekkin antaa vai pitäskö odottaa haudonnan loppuun. Niin voi ainakin hautovalle kanalle antaa, ei vaikuta muniin vaikka ovatkin siinä mahanahassa kiinni. Sanoi myös juurikin tuosta, että kun voi antaa tiineille ja imettäville nartuillekkin. Tän perusteella mie kyllä varmaan uskaltasin haudottaa....
Kanan alta kuoriutui 8 munaa kymmenestä, ja kaikki tällä hetkellä erittäin pirteitä ja hyvin kasvavia 2 viikon ikäisiä tipuja
Kanan alta kuoriutui 8 munaa kymmenestä, ja kaikki tällä hetkellä erittäin pirteitä ja hyvin kasvavia 2 viikon ikäisiä tipuja