Tarvitaanko kanan teurastuksesta kuvallista ohjetta?
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
Mimmi
-
smari
-
paulaliina
Re: Tarvitaanko kanan teurastuksesta kuvallista ohjetta?
Kyllä kiitos. Koira tappoi kanan ja nyt sormi suussa, mitä sille tekisin. En hyvää lihaa poiskaan heittäisi.
-
Suvianne
-
Iloisten Munatalo
Minä tukeuduin eka kerralla Paltsin ohjeeseen ja hyvin onnistui 
-
Viivi81
Aihe kiinnostaa minuakin, ja joku tuolla kyseli, onko lapsuuden kodissa teurastettu eläimiä. Kyllä on, itsestä ei vain siihen ole (vielä) ollut.
Toistakymmentävuotta kaupungissa pehmitti luonnetta ihan väärään suuntaan, mutta nyt maallemuuton ja kotieläintilanpidon aloittamisen myötä sitä huomaa palaavaansa koko ajan takaisin "juurilleen". Lampaan teurastuksessa olen ollut mukana, mutta lähinnä sivustaseuraajana ja -oppijana, lopettaminen pitää ainakin opetella jahka pulttipyssy taloon tulee. Kukkoja olisi mitä pataan laittaa, mutta tuolla ne vielä odottelee, homma on niin helppo lykätä aina "huomiselle".
Toistakymmentävuotta kaupungissa pehmitti luonnetta ihan väärään suuntaan, mutta nyt maallemuuton ja kotieläintilanpidon aloittamisen myötä sitä huomaa palaavaansa koko ajan takaisin "juurilleen". Lampaan teurastuksessa olen ollut mukana, mutta lähinnä sivustaseuraajana ja -oppijana, lopettaminen pitää ainakin opetella jahka pulttipyssy taloon tulee. Kukkoja olisi mitä pataan laittaa, mutta tuolla ne vielä odottelee, homma on niin helppo lykätä aina "huomiselle".