Kana hautoo
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Zulia
Re: Kana hautoo
Muut näyttävät kyllä hyvin virkeiltä toistaiseksi, että en usko että olisivat saaneet mitään tartuntaa sisaruksestaan...
Se oli kyllä niin ainutlaatuinen yksilö, erottui joukosta ja vielä edellispäivänä tepasteli innoissaan muiden kanssa kun kävivät tutkimassa
isomman lauman puolta
Niin se vain on että heikoimmat luonto-äiti ottaa pois
Se oli kyllä niin ainutlaatuinen yksilö, erottui joukosta ja vielä edellispäivänä tepasteli innoissaan muiden kanssa kun kävivät tutkimassa
isomman lauman puolta
Niin se vain on että heikoimmat luonto-äiti ottaa pois
-
miisu
Voi voi
Ne on nuo pienet, minä henkäisen helpotuksesta kun ovat useamman viikon vanhoja, noita mysteerikuolemia ensimmäisen elinviikon aikana helposti tulee, ja aina tuntuu inhottavalta ...
Itsekkin jouduin yhden tipusista ensimmäisenä elinpäivänään listimään kun ei ollut eläjäksi, kyllä se masentaa
Ne on nuo pienet, minä henkäisen helpotuksesta kun ovat useamman viikon vanhoja, noita mysteerikuolemia ensimmäisen elinviikon aikana helposti tulee, ja aina tuntuu inhottavalta ...
Itsekkin jouduin yhden tipusista ensimmäisenä elinpäivänään listimään kun ei ollut eläjäksi, kyllä se masentaa
-
Zulia
Minäkin vedin kun aukaisin siinä viimeviikolla sitten Elviiran ylijääneet munat katsoakseni kuinka tai minkälaisesti ne olivat sieltä tulossa.miisu kirjoitti:Voi voi![]()
4 munaa siis oli, kaksi oli kuollut munaan yksi oli lähtenyt kehittymään mutta mädäntynyt sitten alkuaikoina..
Ja yksi haukkoi ilmaa vielä, jotenka vedin kirveellä pään poikki empimättä, elämä on..
-
miisu
No kyllä noita piipertäviä seuratessa huolet ja murheet unohtuu
Laitahan kuvia joskus siitä teidän tipu paljoudesta!
-
Zulia
Minä laitan kun ehdin, kun oon ollut nyt vähän kaupungilla ja kiirettä on pitänyt niin ole oikein kuvia ehtinyt ottaa 
-
kochin-fani
Minäkin odottelisin innolla kuvia
Se on vaan niin kivaa ja ihmeellistä seurata kun pikku "minikanoista" tuleekin isoja!
-
Zulia
Jos sitä tänään ehtisi, kun alkoi tämä rauha palaamaan viikkoon kiireiden jälkeen 
-
Zulia
Noniin, nyt on saatu kuvat otettua.. Ja sen sanon että Elviiran tipuset ovat kasvaneet liikaa kameralle kuvattavaksi
Sain tosi kehnosti siitä 7 sakin joukosta kuvia, ja taas Glorian 8 sain oikeastaan ihan tarpeeksi hyvän
No mutta etteköhän te pärjää näillä kuvilla
Elviiran...

http://aijaa.com/vdPXWp
Glorian...

http://aijaa.com/ucoYku
Sain tosi kehnosti siitä 7 sakin joukosta kuvia, ja taas Glorian 8 sain oikeastaan ihan tarpeeksi hyvän
No mutta etteköhän te pärjää näillä kuvilla
Elviiran...

http://aijaa.com/vdPXWp
Glorian...

http://aijaa.com/ucoYku
-
Hellan lettas
voooi ku hianoja ne on! Ja kehittyy kans niin nopeeta,ettei mitää untuvikkoja enää ookkaa... 
-
Zulia
Niin ne kyllä kehittyvätkin oudon nopeasti
Harmi kun ei tullut otettua kuvia kauheasti kun ne oli untuvikkoja
Harmi kun ei tullut otettua kuvia kauheasti kun ne oli untuvikkoja
-
miisu
Kiva värikirjo! Ne kasvaa kyllä niin älytöntä tahtia...
Eikä taida edes kaikki olla kukkoja
Eikä taida edes kaikki olla kukkoja
-
Zulia
Miisu, toivottavasti ei ole yksikään tai 2: kin riittäisi.. Sillä kukkoja on tarpeeksi, ja näistä tulevat kukot hävitetään..
Ja itseasiassa ei ole menettämistä ollenkaan, kun kana itse hautonut ja omien kanojen munia... Ja kukkoja on tarpeeksi eikä noihin edes
kauheasti kiinny lapset kun ovat emonsa kanssa tiput suurimman aikaa... Että harmi kuitenkin jos kukkoja tulee useita

Ja itseasiassa ei ole menettämistä ollenkaan, kun kana itse hautonut ja omien kanojen munia... Ja kukkoja on tarpeeksi eikä noihin edes
kauheasti kiinny lapset kun ovat emonsa kanssa tiput suurimman aikaa... Että harmi kuitenkin jos kukkoja tulee useita
-
miisu
No toivotaan että olisi edes valtaosa kanoja. Harvemminpa sitä kukkoja toivoo, mitäpä niillä
Huonommin oli kun kuulin yhdestä tipueesta jossa tirppoja yli tusina, ja yksi kana vaan joukossa
Silloin mahtaa jo ketuttaa...
Huonommin oli kun kuulin yhdestä tipueesta jossa tirppoja yli tusina, ja yksi kana vaan joukossa
-
Zulia
No sillon saattaa jo vähän rasahdella päässä, ja muutamat rumat sanat tulla suusta