Kun kanakaupat ei mene kuin Strömsössä

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Nina

Kun kanakaupat ei mene kuin Strömsössä

Viesti Kirjoittaja Nina »

Tuli sitten taas käytyä kana tai siis kukkokauppaa, eikä mennyt kuin Strömsössä. Ei todellakaan. Ja syy ei tälläkään kertaa ollut vastapuolessa vaan meikäläisessä itsessään :smt021

Tein siis kaupat kukkopojasta ja lupasin kuljettaa sitä matkallani yli 100 km. Perillä kukko pääsi pois laatikosta, löin se vauhdilla takaisin ja annoin ostajalle mukaan. Illalla reissusta palattuani menin ruokkimaan kanoja ja kauhukseni huomasin kukkopojan kävelevän kotipihassa. WTF? Muutaman sekunnin ihmettelin ja kauhistelin, kunnes totesin aamun hämärissä pakanneeni laatikkoon samanrotuisen ja värisen munivan kanan! Enkä ollut edes huomannut sitä sen päästessä pois laatikosta. Tänään ajelin yhteensä 320 km viemään oikean kukon ja hain oman kanani takaisin.

Erään kerran olimme mieheni kanssa hakemassa kahta kanaa, kun autoni lukitsi itse itsensä ja avaimet tietysti sisällä autossa ja mikä parasta, myös vara-avaimet. Siinä sitä sitten murtauduttiin oman autoon eikä nolottanut yhtään...

Älkää siis tehkö kauppoja mun kanssa, vaikka myisin itä-intialaisia kultakalkkunoita.

Muita tumpeloita?
mik

Re: Kun kanakaupat ei mene kuin Strömsössä

Viesti Kirjoittaja mik »

Mä voin ostaa sulta sit niit kultakalkkunoita, jos ne munii kultamunia. Mut tuun ite noutamaan :smt005
Zulia

Viesti Kirjoittaja Zulia »

Hahhah :smt003
Shh... ei saa nauraa :smt047 Mutta niin varmaan minäkin tekisin, että itse tulisin hakemaan jos niitä
kultamunia munivia kanoja oot kauppaamassa :smt002
kaakatin

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Tänään oli jo toista kertaa myymässä mun vanhinta silkkikanaani nuorikkona. Aijulla kun sulkasato ja se oli kutistunut kovin pieneksi. Tänään sentään huomasin mokan kun olin siirtänyt kanan erilliseen häkkiin odottamaan ostajaa. Mutta vuosi, pari sitten pakkasin pokkana Aijun boksiin ja ostaja lähti tyytyväisenä ajelemaan kotiin päin. Onneksi menin heti talkaisin kanalaan ja huomasin, että myymäni nuorikko töröttää oven suussa. Ei muuta kuin soittamaan ostajalla, että teeppä uukari sulla on väärä kana. Onneksi ostaja ei ollut ehtinyt kuin muutaman kilometrin päähän, ai että nolotti. Saa nähdä ehdinkö sen vielä joskus lopullisesti myymään. :smt003
Tuulia

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Mitä tastä opimme, ei iltahämärässä kannata kauppoja tehdä :smt005
Mä vein kerran väärän koiranpennun uudelle omistajalle, ai et kun hävetti mennä se vaihtamaan :oops:
Pia

Viesti Kirjoittaja Pia »

Hämäräkauppaa vaiko harmaata taloutta? :smt005

Kiitos hämärän harmaan aamun piristyksestä! :smt023
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Jos me Tuulia tehdään pentukauppoja jossain vaiheessa niin tulen kyllä ite hakemaan :smt003 Ja tarkistetaan hyvin :smt047
Vakavasti, mulla on kauhee pentukuume, enkä kuitenkaan halua ottaa uutta koiraa ennen kun asuntokysymys on selvä... Saati aikaa opettaa talon tavoille.

Mä olen huono tekemään kauppoja, koska olen huono pitämään yhteyttä :oops: Jos teette mun kanssa kauppaa kanoista/kukoista, niin ilmotelkaa ittestänne aika ajoin!
väriminttu

Viesti Kirjoittaja väriminttu »

Ääh, tekevälle kuule sattuu - näitä on hauska lukea. Kiitos! :smt001
Vastaa Viestiin