Onko muut ostaneet "huijarilta" siitosmunia?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
annemari

Re: Onko muut ostaneet "huijarilta" siitosmunia?

Viesti Kirjoittaja annemari »

minä kirjoitan aina tuon eläviä alkioita, ja mieheni oli viimeisimmän paketin viedessään saanut postissa ripityksen, että eläviä eläimiä EI SAA lähettää postipakettina!! Mieheni oli selittänyt että ei kun munia ne on... oli sitten saanut kuitenkin paketin lähtemään, vaikkakin postitäti oli paasannut pää punaisena vielä siitä, että näistä voi tulla nestevuotoa ja kaikkea kamalaa. Oli vielä maininnut kun paketti ei ollut särkyvää-lähetys! ennen kukaan ei ole puhunut mitään, vaikka satoja lähetyksiä on lähetetty, eikä koskaan särkyvänä!!
mokomaki

Re: Onko muut ostaneet "huijarilta" siitosmunia?

Viesti Kirjoittaja mokomaki »

mulla ittellä on tällä hetkellä kaikki kanalan asukit siitosmunista putkahtanneet, eikä oo kyllä postikhan pilanu minun munia tuloksia jos kattoo :smt005
Tuntuu että niillä jokka kehtaavat huijariksi sanoa niin ei varmaan ole vain kokemusta että miten paljon tulokset voi vaihella vaik omilaki kanoilla.
Itelekki on pari kertaa lähetetty munat elävinä alkioina :smt005 , ja mitenhän monta kertaa oon saanu silimät pyöristymmään ku sanonu et postista hajen munia...
tosin täällä ku kasvattelee muita rotuja ku maatiaisia niin moni kysyny ihan et onko nuo kanoja vai kalkkunoita vai mitä nuo on...Brahmatkaan ei vissiin enää näytä kanoilta :oops:
Vastaa Viestiin