Auttakaahan viisammat jolla kokemusta, eli ostin tälläisen vähän vastaavan automaatin viiru- ja silkkitipuille molemmille omansa, luulin keksineeni hyvänkin idean juomakipoksi
mun ostamissa on vaan tuo säiliö vähän suppilon muotoinen eli ylhäältä leveämpi, mut sillä tuskin merkitystä ongelmaan.
vettä kun yrittää laittaa säiliöön, niin se vaan valuu kaukalosta yli...
Mulla on pari samantyylistä kuin tuossa kuvassa ja ne toimivat oikein hyvin...ovat vallan mainioita tipuille.
Onko sun automaatit tarkoitettu vedelle vai ruualle? Jos vedelle, niin joku "valuvika" niissä on eli otapa yhteyttä myyjään.
paketissa ei lukenut mitään, joten oletin sopivan molempiin tarkoituksiin. nyt löysin netistä ihan oikean merkkisestö kuvan, niin siinä tosiaan luki ruokinta-automaatti... argh... ei muuta ku huomenna vaihtamaan
Mää koitin tollasta aikanaas Amaliasilkille, joka pökötti pesässä (mää luulin sillon että muita piilossa, mut eiköös se hautoo koittanu ). Siinä ei ollut hyvä, mutta tipuilla toisaan varmaan oiva!
Mulla on täsmälleen samanlainen vihreän värinen. Minunkin mielestä valuu, tai kun olen täyttänyt, ja varovasti kääntänyt nurin, niin vettä ei ole niin paljon kuin laitoin . Mutta muuten kyllä ihan hyvä, ostin kirpparilta 0,5€ hintaan vaan kokeilua varten viirutipuille ja ihan näpsäkkä kyllä on! On ilmastointiteipillä teipattuna terran nurkassa.