majuri kirjoitti:No,niin. Kaikki kanatiput siis kuolleita.Avasin munat ja olivat kehittyneet tosiaan aika loppumetreille...mitä siis lienee mennyt pieleen jää arvoitukseksi Eilen olin jo luovuttamassa viirujenkin kanssa ja ajattelin,että yhden päivän vielä kuiteskin odottelen,kun olin illalla näkevinäni yhdessä munassa särön Aamulla,kun heräsin,niin yksi tipu oli munasta kuoriutunut Voitte kuvitella sitä riemua otti päähän,kun jouduin lähtemään illaksi töihin ja jäin siis paitsi kuoriutumisvaiheesta.komensin isännän katsomaan vähän väliä kuinka kuoriutuminen sujuu ja montako lopulta tulee Kun tulin nyt illalla kotiin,niin viisi oli viiruvauvoja odottamassa Vielä yksi muna ainakin piipittää ja heiluu...saas nähdä kuinka selviytyy kuorestaa. Olen siis koko illan touhunnut kuin kanaemo poikasten kanssa..keitellyt vauvoille kanamunaa ym Ja hauska tilanne oli äsken,kun tulin ulkoa sisälle,niin isäntä oli käsi viirujen terrassa ja opetti tipuja syömään
Vooooi miten söpöä,teitin isännältä.. Onnea tipusista! Mikähän niille kuolleille tuli muukuin kuolema?