poikaset eikä vauvat

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

malla

Re: poikaset eikä vauvat

Viesti Kirjoittaja malla »

Mitenkäs Jussi Raittinen lauloikaan.."munmummonimunimunmammani/munmammanimunimun..." :-" Kyllä meilläkin kaikki elikot joutuvat sietämään milloin minkäkinlaista nimittelyä, on kullannuppua ja pikkunupulaista, ikään ja kokoon katsomatta.
tinttu

Viesti Kirjoittaja tinttu »

Kyl minä oon ihan yleisesti meiän pesueen ÄITI, on sitten kyseessä mukulat tai koirat, hepat tai kanat tai mitkä vaan... Olenpas pikkuhiljaa isännyksenkin puheissa äiti, enkä Tiina :smt005 Ja vauveleita ne on mulle poikasetkin, vaikka toki esim kissanpennuista puhun ihan kissanpentuina jos niille kotia etsin, en ilmoittele vauvoille kotia etsiväni :smt002
MariaK

Viesti Kirjoittaja MariaK »

Meille tuli eilen vauvoja :smt054 viirulapset jopa kyselivät, että oletkos sinä meidän uusi äiti? :smt006

sairasta.
weivi

Viesti Kirjoittaja weivi »

Ei ollut tarkoitus puuttua siihen millä nimityksillä kukakin poikasiaan kutsuu ja onko niiden äiti mamma tai joku muu tarkoitin lähinnä myynti ilmoituksia että jos myytäis lintujen poikasia ei vauvoja.Sehän on yksi ja sama millä nimityksellä niistä muuten keskustelee.
Unja-O

Viesti Kirjoittaja Unja-O »

Pieni huumori joskus piristää myynti-ilmoituksiakin. ;) Ja minä ainakin otan sen huumorilla. Olen itsekin joskus otsikoinut "Ranskanluppalapsia", enkä näe, että siinä olisi mitään pahaa, tai että se tekisi ilmoituksestani millään tapaa huonompaa tai epäselvempää.
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

pakkohan tähän on jatkaa: ONNITTELUT TIPSILLE ISOÄIDIKSI TULON JOHDOSTA.. kolme kuoriutunut, aika monta vielä kuorissa :smt040 tätä mamia kyllä vähän jänskättää, montako panopetteri ja hännystäjäheikki on saaneet hedelmöitettyä :-"
Pirjo

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

maunu_muori kirjoitti: ONNITTELUT TIPSILLE ISOÄIDIKSI TULON JOHDOSTA..
:smt023
-minäkin hölmö olen aina hehkuttanut sitä että olen tullut ´mummiksi` :smt043
Raksu

Viesti Kirjoittaja Raksu »

Kyllä meilläkin vaavit tuolla akvaariossa paraikaa huutavat mamia aika kovalla äänellä päästämään lattialle ja ottamaan syliin :smt050
tipsi
riikinkukko

Viesti Kirjoittaja tipsi »

34-v isoäiti ilmoittautuu! :smt006 :smt005 :smt043

Mä ainaskin olen mun ankkamussukoille emoska, on ne kuitenkin mun pikkuisia. Kerran joku perhe kävi katsomassa meidän ankkoja, ja perheenäiti uteli että onko mulla lapsia kun taisin lässytellä ankoille siihen malliin :smt044 Mun vaakut ovatkin mun vauvoja, en mä sille mitään mahda!
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Harva on kuusinkertainen isoäiti NOIN NUORENA :smt005 ja lisää pukkaa :smt048
Vastaa Viestiin