Haudonta-infosta rönsyillyttä
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
millimallikas
Re: Haudonta kanan alla ja tipujen hoito aloittelijalle
heipsis!
Meillä on noin viikon ikäisellä tipulla(siivistä päättelen vanhin tipu) ongelma.
Eli noin kolmen päivän ikäisenä huomasin että hän on toisia puolet pienempi.ja hänen pyllyyn oli kuivunut melkoinen kakkaklöntti.liotin ja pesin,suureman osan sain poistettu.syö normaalisti,juo myös.on vaan muuten muusta porukasta erillään.ruokakutsuun tulee emon luokse.muutkävelee sitä yli..huomaan että hän on kömpelö ja onneton.mitä mä tekisin?otanko sisälle ja hoidan itse?tarjoan toiselle kanamammalle kenellä on vain yksi tipu,ottotipuksi?vai annan vaan olla?
Meillä on noin viikon ikäisellä tipulla(siivistä päättelen vanhin tipu) ongelma.
Eli noin kolmen päivän ikäisenä huomasin että hän on toisia puolet pienempi.ja hänen pyllyyn oli kuivunut melkoinen kakkaklöntti.liotin ja pesin,suureman osan sain poistettu.syö normaalisti,juo myös.on vaan muuten muusta porukasta erillään.ruokakutsuun tulee emon luokse.muutkävelee sitä yli..huomaan että hän on kömpelö ja onneton.mitä mä tekisin?otanko sisälle ja hoidan itse?tarjoan toiselle kanamammalle kenellä on vain yksi tipu,ottotipuksi?vai annan vaan olla?
-
hollannikas
Ei tarvinnut läpivalaista, sillä kun nostin kanaemoa, niin alta löytyi tämmönen!!!

(iik... Miten kuvia saa pienemmäksi...?
)

(iik... Miten kuvia saa pienemmäksi...?
-
millimallikas
laitoinko väärälle palstalle viestin.. 
-
hollannikas
Parempi kuva:
Tänään muna nro 2 paljasti salaisuutensa:

Tänään muna nro 2 paljasti salaisuutensa:

-
kochin-fani
Onnea suloisista tipuista
Meilläkin saattaa haudonta pian käynnistyä suosikkikanallani.