Hellän haudonta
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
pirpeliini
Re: Hellän haudonta
No mie veikkaan sitten sitä tummempi siipistä keltaista kukoksi
Mitäs tästä voittaa jos veikkaa oikein 
-
piiparinen
olisko vapaavalintainen kukko!
. niitähän meillä kellään ei varmaan ylimääräisenä löydykkään
noh ei tosi..kyl minä yritän suada ees yhen piettyä ite Signe suap luvan opetella tulemaan toimeen...jos kaikki favet on kukkoja niin pittää minun tästä haudonnasta suaha jottain...olen niin kauan faveista haaveillu
.vaikka kukko.
vaan mitäpä mieltä kansa on näistä tummista jässiköistä...? on ihan emun näköisiä kavereita
noh ei tosi..kyl minä yritän suada ees yhen piettyä ite Signe suap luvan opetella tulemaan toimeen...jos kaikki favet on kukkoja niin pittää minun tästä haudonnasta suaha jottain...olen niin kauan faveista haaveillu
vaan mitäpä mieltä kansa on näistä tummista jässiköistä...? on ihan emun näköisiä kavereita
-
piiparinen
noh aika näyttää mitä ne sit on...kiitos raksulle ja pirpeliinille veikkauksista. :smt045edes työ luette näitä mun jorinoita. olen hyvin pitkälti samoilla linjoilla siitä et keltaisista toinen kukko, toinen kana. mut nuo tummat ei sano kyl mitään. aika näyttää

- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Kovin kukkomaiselle näyttää tämä tipue. Vain tuota keltasiipistä uskaltaisin toivoa kanaksi.
-
siiri
Voi vihna mitä munia siihen sitten sattuikaan, en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun olin muka niin tarkka näitä valkatessani
Anyway se tummasiipinen keltainen karvajalka on faverolle-kukko ja väittäisin että se toinen keltainen on kana.
Nuo identtiset kaksoset saattavat hyvinkin olla plymari-risteytyksiä, näkyykö jo raitaa?
Anyway se tummasiipinen keltainen karvajalka on faverolle-kukko ja väittäisin että se toinen keltainen on kana.
Nuo identtiset kaksoset saattavat hyvinkin olla plymari-risteytyksiä, näkyykö jo raitaa?
-
piiparinen
ei niissä kyl raitaa näy sulkapeitteessä...vaan jalat on ihan eri näköiset kun sillä fave-pojalla
oliks sul viel muita vaihtoehtoja kun tyrnis tai plymari??

-
piiparinen
-
siiri
Epäilyni heräävät nyt jättikochiniin, mutten koskaan tajunnut kyllä että se munisi hautoessaan
ja siis hautoi ihan tosissaan ..
ja siis hautoi ihan tosissaan ..
-
piiparinen
heh heh..no mukava tietee mitä kavereita nää on. minäkin tutkailin itse jostain täältä noita miltä mikäkin tipu näyttää pienenä, ja se kochi tuli mieleen..vai mikä nyt olikaan
. ei plymarit näyttäny kenelläkään tuolta pienenä...
tosi kauniit on nuo jalat kyllä noilla tummilla poikasilla..
.vähän ovat sellaisia "kuikeloita" muuten...kun tuo sulkapeite on muuttumassa..
. noh, muutama viikko viel eteenpäin ja ollaan varmasti sit suht perillä niiden rodusta vai mitä? 
tosi kauniit on nuo jalat kyllä noilla tummilla poikasilla..
-
piiparinen
niin nuo jättikoch-faverollet on siis kukkoja kuitenkin molemmat...vai mitä?

-
piiparinen
Hellä muutti sit katraansa kans Paulan kans asumaan. Paula ei ollu moksiskaan tipusista,vaan Hellä tuntuu olevan suojelevainen eikä anna Paulan tulla yhtään lähelle sitä tai tipuja. Paulan piti tulla aina turvaan minun selän taakse
.
noh, jospa se yhteiselo siitä....Paula on ollut alakuloinen kun se jäi yksin...Signe muutti sunnuntaina uuteen kotiin, hyvä että koti löytyi ja poika pääs paimentamaan omaa laumaansa.
. vähän haikeahan se olo oli sen jälkeen, mutta meille on onneks kasvamassa uusi terhakka faverolle kukko.
noh, jospa se yhteiselo siitä....Paula on ollut alakuloinen kun se jäi yksin...Signe muutti sunnuntaina uuteen kotiin, hyvä että koti löytyi ja poika pääs paimentamaan omaa laumaansa.
-
piiparinen
-
piiparinen
hei pitäisikö jättikocheil tai tässä tapaukses risteymillä näkyä se harjan kasvu miten varhaisessa iässä?
kun ei näillä mein "dinosauruksilla" ole minkään asteista harjaa vieläkään...yhtä pieni on jos ei pienempikin kun tuolla tyrnis/favekanalla...??
. vaan kaikkihan ne kukoks on tunnistanut, enkä ala vastaan väittämään...mietin vaan...jos ne kehittyy hitaammin kun muut... fave kukolla on jo pikkuinen kukonharjan alku. kaveri karkas isojen puolelle yks aamu...olipa siinä kiinni ottamista...vilhakoita kavereita
.
Favekukko ja tyrnis/favekana sai nimet tänään... Emma ja Enzo
kun ei näillä mein "dinosauruksilla" ole minkään asteista harjaa vieläkään...yhtä pieni on jos ei pienempikin kun tuolla tyrnis/favekanalla...??
Favekukko ja tyrnis/favekana sai nimet tänään... Emma ja Enzo