Tapahtumia IloMunan pesässä

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Iloisten Munatalo

Re: Tapahtumia IloMunan pesässä

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Kuva Kuva

Kuva Kuva
Pirjo

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

Syötävän ihana tuo tumman ruskea; vai mikä se nyt sitten virallisesti onkaan -mutta mun silmissä ihan kullanruskea tipi :smt055
Iloisten Munatalo

Jännityksellä ootan mitä näistä tulee ja minkä värisiä lopulta :smt048
Iloisten Munatalo

Pallerot kasvaa :smt048
Kuva Kuva Kuva Kuva
Ja vanhempia tipuja
Kuva Kuva
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Onko tuo yksi tipu oikeasti noin valkoinen :smt007, vai hämääkö kamera? Jos on, niin iittiläisissä onkin värikirjoa enemmän kuin mä luulin!
Iloisten Munatalo

Rusina, tarkoitatko tuota alimmaista? Kyllä se on tuon värinen, ehkä aavistuksen on vielä untuvankeltaista seassa mutta luulen, että tuosta tulee melko vaalea pohjaltaan. Valkoinen se ei kuitenkaan ole! Ei ole ennen tuon väristä vielä ollut niin en osaa sen paremmin ennustaa, epäillä vain :smt047
Pirjo

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

Uiiii, ku siitä suklaisesta on tullut ihanan näkönen: se on mun lemppari tipu :smt055
Päre

Viesti Kirjoittaja Päre »

Meillä oli valkorintainen ja -kasvoinen nuorikko, mustaa seassa, mutta näiden osien pääväri valkoinen. Vähän kuin pingviini. Siitä tuli musta ja valkoisia pilkkuja oli siellä täällä harvakseltaan. Mutta sillä ei ollut tuollaista ruskeaa sävyä ollenkaan.

Jännä tuo "riistanvärinen"! Minulla ei ole kanssa näistä värien nimityksistä haisua ;)
Iloisten Munatalo

Saas kattoa kasvaako tuosta vaaleasta nyt sitten sellainen vaaleahko mustilla pilkuilla, jos niin jää kotiin. :smt045
Iloisten Munatalo

Tellu tipuneen on sopeutettu parveen tänään ja ovat hienosti löytäneet tiensä orrelle yöksi.
KuvaKuva
Äidin turvassa on hyvä olla
Iloisten Munatalo

Nyt on sitten koko parvi yhdessä jälleen. :smt038 Lillemor kolmen tipunsa kanssa tänään liittynyt myöskin pääparveen ilman sen suurempia kahinoita. :smt048 Näyttivät kyllä yöksi asettuvan vielä omaan kulmaukseensa pehkulle nukkumaan. :smt015
sannikki

Viesti Kirjoittaja sannikki »

Voi mokoma miten suloisia tipuja :smt060 alkais hautomakuume nousta täälläkin, kone vaan odottelee noita hanhenmunia :smt040
Iloisten Munatalo

Meillä hautoo emot luomuna :smt050
Iloisten Munatalo

Pirjo kirjoitti:Syötävän ihana tuo tumman ruskea; vai mikä se nyt sitten virallisesti onkaan -mutta mun silmissä ihan kullanruskea tipi :smt055
Tästä nimettiin Dorothy :smt003
Iloisten Munatalo

Kaikki Sallin alla hautuvat 12 munaa kehittymässä hienosti :smt041 Sallista tulee suurperheen emo laakista :smt003
Vastaa Viestiin