Kanoja?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Upa

Kanoja?

Viesti Kirjoittaja Upa »

Vähän varmistusta kyselen :smt001 Molemmat kanoja? Kanalassa on nähty ja kuultu yhtä sun toista joka saanut arvelemaan...

Kuva

Kuva
munamikko

Re: Kanoja?

Viesti Kirjoittaja munamikko »

Kyllä noi vahvasti kukoilta näyttää.
Upa

Viesti Kirjoittaja Upa »

munamikko kirjoitti:Kyllä noi vahvasti kukoilta näyttää.
Menee vähän ohi aiheen :) mutta jokos teiltä ensikesänä saisi ostettua jättikoch kanoja?
Muistelen että teillä oli rodunvaihto menossa kun viimeksi haettiin niitä Ilmajokisia?

Harmittaa nämä...kun kanoina ostettiin...tai oletettuina
munamikko

Viesti Kirjoittaja munamikko »

kyllä niitä varmaan löytyy. :smt001
Suwitsu

Viesti Kirjoittaja Suwitsu »

Kyllä noi kukkoja on molemmat.
harrastaja

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Suwitsu kirjoitti:Kyllä noi kukkoja on molemmat.
Niin minäkin sanon ennenkuin ees muuta luin ku kuvia kattelin niin katsoin komeat on kukot :smt038
Upa

Viesti Kirjoittaja Upa »

"Kiva"... ei taida tuo munantuotanto lisääntyä meidän kanalassa siis.
On noihin niin kiintynyt jo alunalkaenkin ettei raaski noista luopua, mutta kun ole paljon tilaa uusiakaan asukkeja hankkia
mik

Viesti Kirjoittaja mik »

minäkin olen ostanut nuorikkoja kanoina ja niistä sit tulikin kukkoja. Reilu ja rehellinen myyjä hyvitti maksamani summan. Ja itse olen sanonut pienten ostajille, että jos joku "vaihtaa" sukupuoltaan, niin tulee hakemaan uuden tilalle. Eli myyjään yhteys.
Bean

Viesti Kirjoittaja Bean »

Komeita kukkoja ovat. Jos ostaa aivan pienenä, niin erehtymisen mahdollisuus tietenkin olemassa. Tällaisessa tapauksessa mielestäni hyvitys ostohinnasta paikallaan ellei jo ostohinta ole ollut alhainen eli epävarmuus on sisältynyt hintaan.
Itse olen ottanut käyttöön siitosmunien kohdalla sen, että maksan rahat takaisin munista jotka eivät ole hedelmöittyneet. Mielestäni reilua ostajaa kohtaan ja saan itsekin paremman olon kun tiedän etten tyhjistä rahaa pyydä. Ei ole tarvinnut vielä rahoja palautella. :)
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Beanin kukot on tykkejä :smt043
kochin-fani

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Alemmassa kuvassa ainakin on ilmiselvä kukko. Ylempi ei näytä kukolta yhtä vahvasti mutta harjan perusteella sekin on kait kukko :smt044
Vastaa Viestiin