Pitäisikö tarkistaa lääkitys???

lintulat, tarhat jne.

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

valthe-c

Pitäisikö tarkistaa lääkitys???

Viesti Kirjoittaja valthe-c »

Tai se olisi pitänyt tarkistuttaa jo keväällä kun rupesimme puohaamaan muuttoa "syvemmälle maalle". Siis kun paikat kävivät ahtaaksi edellisessä osoitteessa niin tottahan on luonnollista kun tilaisuus tulee, muuttaa isompaan. Eli tässä tapuksessa mökille. Ja tarkoitus oli kunnostaa se mökki, mutta kuinkas kävikään??? Ei ole ihmislapsen asuinsijat muuksi muuttuneet mutta pihassa töröttää lähes valmis "kanala" mitoiltaan 8x15m. Ny ei voi kun enää miettiä että kumpi oli ensin, minä vai kana. Näyttäisi siltä että kana, ja tulee olemaan vielä pitkään minun jälkeenkin sillä niin pahasti on viattomasta "majoitan nuo kanat yhdeksi talveksi"-operaatiosta nuppi vinksahtanut...
Avatar
tipsi
riikinkukko
Viestit: 1075
Liittynyt: 30 Touko 2007, 06:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pitäisikö tarkistaa lääkitys???

Viesti Kirjoittaja tipsi »

:smt005 :smt005 Mäkin kun joskus etsin taloa maalta (ei tosin löytynyt), niin ensimmäisten katsottavien asioiden joukossa oli aina paikan soveltuvuus ankoille. Asiat tärkeysjärjestykseen :smt023
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
Iloisten Munatalo

Re: Pitäisikö tarkistaa lääkitys???

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Hulluus on tarttuvaa, sen saa kanoiltaan :smt005
tinttu

Re: Pitäisikö tarkistaa lääkitys???

Viesti Kirjoittaja tinttu »

Meillä kanssa on koko ajan jokin eläinsuoja/aitaus projekti työn alla, olaan täs neljättä vuotta...Viime kesänä sentään saatiin jo vähän ulkovuortakin vaihdettua ja katto(joka meni talvella rikki,eli oli pakko), nyt on keittiö menossa.
Keittiöremppa vähän venyi meikän kanalaprojektin ansiosta :smt005
Nytkin mulla pää täynnä iedoita tallihuoneeseen ja kanin karsinaan liittyen...Ja aitakin tars tempasta ettei toi pikkupimu niin usein kävis halimassa ja paijaamassa noita lämppäripoikia kun kuitenkaan ei yllä ees kavereitten vattan alle ja pelkään et jää viel jalkoihin, niin nuo puhisee ja pörisee... Mut minkäs teet kun tuntuu näillä lapsosilla tulleen jo äidinmaidossa toi eläinrakkaus :smt002

Kanat on niiiiiin :smt049 Mä en kyllä ikinä noista enää luovu, en vaikka kuinka iskis tilanahtaus(hmmm, kävipäs tuo mielessäni kun nuo ovat kuulemma kaikki kovia hautomaan et mitenkäs mahtaakaan käydä...) sitten vaan lisätiloja rakentelemaan :smt005
vardenji

Re: Pitäisikö tarkistaa lääkitys???

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Mä olen kans kattellu Somerolta yhtä maapaikkaa. Hintaa oli hieman yli 160 000 ja tilaa oikein kivasti. Laitumia, metsää, autotallin yhteydessä lämmitettävä huone( :smt047 )ja iso päärakennus. Lähimpään kauppaan 4 km, kaukana isoista teistä ja sinne sais varmaan rakentaa sellasen kivan kanalan(40 lintua) ja kuttulan(neljä vuohta ja lapinlehmä) isolla kanatarhalla, sähköpaimenella vuohille ja sit vielä ison tarhan koiralle, jotta pääsis tosta juoksuhihnasta :-"
Enhän mä unelmoi mahdottomuuksia :smt003 Kunhan se parin millin lottovoitto osuu niin mä lähden tonne.
Vastaa Viestiin