Matti Kalkkis onnensa Kukkuloilla

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Hanhuli32

Matti Kalkkis onnensa Kukkuloilla

Viesti Kirjoittaja Hanhuli32 »

:smt006 Munislaiset! Ajattelinpa Nyt kertoa kuulumisia kun autoitte Kalkkis Mattia Löytämään uuden onnen :smt007 .Tiistaina 18.5 saapui Kaunis 3 vuotias Inkeri tyttö. Mattia vuoden vanhempi,Mutta eipä Matti Kursaillu vaan rupesi välittömästi omat kosiorituaalit :smt054, Taisi Olla Rakkautta ensisilmäyksellä :smt008 koska Inkerikin oli heti mukana,Ja nyt ovat kuin paita ja peppu, nytkin tuolla pihalla kahdestaan kulkevat Matti esittelee tiluksia. En ole nähnyt Matin enään nyppivän itseään.Kauanko muuten suunnilleen kestää kun alkaa untuvat siinä rinnalla kasvamaan? Ja sitten vielä rotukyssäri. vaikka on väärin rotuja sotkea, mutta m itenkäs jos nuo nyt aattelevat perhettä perustaa, niin niin kun Matti on Musta kalkkis ja Iiris on Butti.. Niin pitäskö munat korjata pois vai antaako tulla vaaveja? Näin kävi koska olin epätoivoinen Matin puolesta, ja Matista luopuminen olisi minulle ollut melkeinpä maailmanloppu.
ninnu

Re: Matti Kalkkis onnensa Kukkuloilla

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Onnittelut Matille uudesta morsiamesta :smt007

Ja mitä tuohon rotujen sekoittumiseen tulee, niin mun mielipide on, että eiköhän maailmasta löydy pahempiakin asioita, kuin epäpuhtaat kalkkunat. :smt002

Toki ymmärrän, että on tärkeää vaalia rotupuhtaita mustakalkkunoita, mutta kun miettii, että sulla on nyt yksi pariskunta, jos ja kun naikkonen alkaa munimaan ja hautomispuuhiin innostuu, niin kyllä mä antaisin niiden poikueen tehdä ja vauvojaan hoitaa ja kasvattaa :smt057

Tosin, mulla on kaikki tämän kevään poikaset olleet puhtaita pronsseja, vaikka samassa on mustat, butit ja pronssit. :smt017

Pääasia, että Matti sai uuden elämänkumppanin, jonka kanssa nyt jatkaa onnellista kalkatin elämää :smt045
Hanhuli32

Viesti Kirjoittaja Hanhuli32 »

:smt006 Kiitos Ninnu onnitteluista, olen kyllä miettinyt asiaa niistä tulevista munista että kerätäkkö vai antaako heidän pitää omat rakkauden hedelmät..ja vahvasti olen kyllä kallistunut että saavat pitää jääpähän minulle joku muisto Matista kun hänestä joskus aika jättää.. Mutta en olisi uskonut että se lempi alkoi leiskumaan näin nopeasti :smt049 Onko muuten kellään tietoa kuninka vanhaksi kalkkikset elää, noin keskimäärin?
ninnu

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Kyllähän ne useampia vuosia elää.

Eläinten vanhainkodin BUT-herrakin on jo 10-vuotias vanhus :smt023 ja kuitenkin ihan lihantuotantoon jalostettu
Vastaa Viestiin