Ankkarodut

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

saralele

Re: Ankkarodut

Viesti Kirjoittaja saralele »

Ok, eli niistä tulis steriilejä. No, kattoo nyt kuoriutuuko noista munista ees yhtään myskiä :smt001
marjukka

Re: Ankkarodut

Viesti Kirjoittaja marjukka »

Rehellinen mielipide teiltä kenellä on/on ollut ankkoja -
Pystyykö ankkoja ottamaan vain kesäksi ja laittamaan syksyn tullen pataan? Meillä olisi hienosti tilaa aitaukselle, josta olisi n 10m järven rantaan päivittäisille uimaretkille, mutta... Jos niiden eloa katselee ja käyttää niitä uimassa päivittäin, niin hennooko niitä pataan laittamaan?
Räpylä

Re: Ankkarodut

Viesti Kirjoittaja Räpylä »

No sehän riippuu ihan susta itsestäsi :smt025
Mikka

Re: Ankkarodut

Viesti Kirjoittaja Mikka »

Jos asennoituu alusta asti oikein niin kyllä hennoo. :smt027 Ja kuten Räpylä sanoi, se on nimen omaan sinusta itsestä kiinni. :smt025
Avatar
tipsi
riikinkukko
Viestit: 1075
Liittynyt: 30 Touko 2007, 06:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ankkarodut

Viesti Kirjoittaja tipsi »

Riippuu myös persoonasta. Mä en pystyisi. Ei kannata antaa niille nimiä jos meinaa pataan laittaa.
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
Mikka

Re: Ankkarodut

Viesti Kirjoittaja Mikka »

Tuon nimen antaminen on vähän kakspiippunen juttu, koska mielestäni eläin maistuu ihan yhtä hyvältä nimen kanssa kuin ilman. Mutta pitää vaan asennoitua alusta asti oikein. :smt025
myskis

Re: Ankkarodut

Viesti Kirjoittaja myskis »

Joo,onnistuuhan ankan ja myskin risteytyminen. viime kesänä tuli poikasia, niistä juttua täällä alempana "myskisorsa x tupsuankka". jätin noista yhden risteymä naaraan itelle. munii ihan hyvin, munat kooltaan ja muodoltaan lähempänä ankanmunia. Lentokyky oli ällistyttävän hyvä nuorena lintuna viime syksynä :shock: Lenteli korkeella tontin ympärillä keposesti sen 10 min ja kerran oli pari päivää jossain reissussakin kunnes ilmestyi takaisin pihaan :smt001 , olin jo varma että sinne meni. Kyllä myskitkin lentää mutta lyhyitä matkoja ja matalalla.
Räpylä

Re: Ankkarodut

Viesti Kirjoittaja Räpylä »

Minäkin olen kuullut, että nää muulit lentää paremmin kuin puhtaat myskit :smt040
Avatar
tipsi
riikinkukko
Viestit: 1075
Liittynyt: 30 Touko 2007, 06:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ankkarodut

Viesti Kirjoittaja tipsi »

Vitsi kun mä haluaisin tuollaisen muuliankan. Toinen asia mitä siis haluan juoksuankan lisäksi :smt007 Harmi kun en voi hankkia molempia ainakaan vielä.
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
Mikka

Re: Ankkarodut

Viesti Kirjoittaja Mikka »

Pystyykö tuommonen risteytymä lisääntymään vai onko siinäkin suhteessa kuten muuli? :smt025
myskis

Re: Ankkarodut

Viesti Kirjoittaja myskis »

ei pysty lisääntyy,eiköhän ne steriilejä ole. kyllähän tää munii ja haudontaintoakin osoitti tossa talvella, mutta ei ollu tarvis :smt004 .
Tosin ankkaukko ei tätä astu, onkohan viestit sen verta väärät ettei tiedä mikä tää on
Vastaa Viestiin