Kanaverkon tilalle mitä?

lintulat, tarhat jne.

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

tipsukka

Kanaverkon tilalle mitä?

Viesti Kirjoittaja tipsukka »

Mä olen nyt saanut kanalan koon mitattua ja ulkokanalasta tulee 13m2 ja sisätiloista 15 m2 . Kanoja tulee tod.näk. viisi kappaletta. Mun suurin ongelma on se, että en löydä mistään enää vanhaa perinteistä kanaverkkoa. Ja se silmäkoko. Onko 4 cm liian suuri?
Mistä verkkoa? Olen kysellyt vähän joka paikasta asiaa ja joku kehtasi jo väittää ulkokanalan olevan kielletty nykyisin ja ettei verkkoa saa mistään.
Otan mielelläni vastaan linkkejä :smt049
suikku

Re: Kanaverkon tilalle mitä?

Viesti Kirjoittaja suikku »

Mulla on ihan sitä vihreää puutarhaverkkoa mitä saa kaikista rautakaupoista. Silmäkoko on paljon isompi, oliskohan joku 6 x 12 cm? http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedServ ... arhaverkko Tuollaisen linkin löysin. Ei siinä tietysti tiput pysy eikä kärppä ja lumikko ulkopuolella. Kanat ovat kuitenkin hyvin pysyneet.
Tuometar

Re: Kanaverkon tilalle mitä?

Viesti Kirjoittaja Tuometar »

Mitä ihmettä? Kyllä täälä päin ainakin on sekä rauta- että puutarhakaupat kanaverkkorullia pullollaan! Toissa kerralla sain ihan kanaverkko nimellä, ja rullassa oli kanan kuvakin. Viime kerralla oli nimenä jänisverkko, mutta ihan samaa tavaraa se oli, sama silmäkoko jne.
Suwitsu

Re: Kanaverkon tilalle mitä?

Viesti Kirjoittaja Suwitsu »

Kyllä rautakaupoista pitäisi saada. Minkkiverkko on paljon petovarmempi ratkaisu mutta samalla myös monta kertaa kalliimpi.
Korpela

Re: Kanaverkon tilalle mitä?

Viesti Kirjoittaja Korpela »

Bauhaussista puutarhapuolelta sinkittyä "rappausverkkoa" 25m rullassa ja metrin korkeaa tavaraa. Samanlaista kun eläinsuojaverkko tai minkkiverkko. Koko rulla maksoi 69.90€
hoax

Re: Kanaverkon tilalle mitä?

Viesti Kirjoittaja hoax »

Ainakin allekirjoittanut osti tämän vuoden toukokuussa Joensuun K-raudasta kanaverkkoa, korkeus 2m, rullassa 50m verran. Hintaa oli (jos en väärin muista) n. 140€ tuolla rullalla.
Jekku

Re: Kanaverkon tilalle mitä?

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Kuusikulmaverkon nimellä löytyi netistä ja mein paikallinen rautia tilas sen, ku ei tavan immeinen voi sitä tilata. 50m rulla, 2m korkea ja hinta muistaakseni 130€. Siel tosiaan oli useamman laist verkkoa ja vaik kuin monel silmä koolla, tosin mitä pienenmpi silmä sitä kalliimpi verkko.
Vastaa Viestiin